Lokalno a globalno važno: O marketinškim Oskarima u Dorćol Placu

01.02.2023

13:39

0

Autor: 24sedam

Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia organizuju zajednički događaj na temu značaja licenciranih takmičenja za industriju marketinga

Lokalno a globalno važno: O marketinškim Oskarima u Dorćol Placu
Lokalno kreirano, globalno prepoznato - Copyright Promo: IAB Serbia

Samo takmičenja koja imaju svetske licence mogu da garantuju međunarodni karakter, globalne standarde i ona su značaja za unapređenje struke, ističu iz Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia, koja u Beogradu organizuju događaj posvećen ovom pitanju.

U okviru događaja koji nosi naziv „Lokalno kreirano, globalno prepoznato“ predavanja će održati dva stručnjaka iz inostranstva – Angel Iskrev (Creative director & Co-founder, proof.) i Jonathan Brown (Planning Partner, McCann UK).

Nakon predavanja, o takmičenjima „Effie“ i „Mixx“ govoriće domaći stručnjaci. Učesnici panela su Nataša Đurđević (predsednica žirija Effie Awards), Jelena Šarenac (potpredsednica žirija Effie Awards 2017–2021), Branka Batričević (član žirija IAB Mixx Europe) i Olja Nestov (član žirija IAB Mixx Srbija). U ulozi moderatora je Goran Jankuloski, predsednik IAB Mixx žirija i višegodišnji član Effie žirija.

Događaj će se održati u 8. februara, od 14 do 18 časova u Dorćol Platzu. Prisustvo je besplatno a zainteresovani se mogu prijaviti ovde.

Jedinstvena prilika za uvid u nova znanja

Događaj o licenciranim, međunarodno priznatim nagradama i njihovom značaju za struku, kao i za dalju promociju i edukaciju čitavog tržišta oglašavanja, predstavlja jedinstvenu priliku za tradicionalne i digitalne komunikacijske stručnjake i entuzijaste da steknu nova znanja i iskustva.

Mixx nagrade, koje sprovodi udruženje IAB Serbia, su vodeće u Evropi i podstiču inovacije i napredak u industriji digitalnog marketinga.

Prisutni će imati priliku da se upoznaju sa najnovijim primerima dobre prakse i uticajem ovih nagrada na razvoj poslovanja, kako za marketinške agencije koje se za njih takmiče, tako i za dalje osnaživanje ugleda brendova čije su se kampanje sprovodile, izjavio je Nenad Milić, izvršni direktor IAB Serbia.

Međunarodna takmičenja podrazumevaju iste aršine, pravila igre, zahteve koji se stavljaju pred takmičare i to je upravo ono što im daje vrednost i težinu. Kada neko osvoji „Effie“, profesionalci širom sveta znaju da je taj neko zapravo osvojio marketinški „Oskar“.

- Globalni karakter „Effie“ nagrade, odnosno globalno rangiranje (index) kompanija, agencija i brendova koji efektivno komuniciraju, predstavlja najbolji vid promocije naše industrije, jer dokazuje da ona stvara i razvija uspešne brendove. IAA i IAB su svesni svoje uloge u unapređenju struke, naročito u delu edukacije, zbog čega smo i odlučili da organizujemo ovaj događaj - zaključuje Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia.

BONUS VIDEO

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike