Od korone se razboleo i marketing

27.05.2021

07:03

0

Na oglašavanje u Nemačkoj dato 3,4 odsto manje ali onlajn oglašavanje izvuklo prosek

Od korone se razboleo i marketing
Copyright Pixabay/Photo Mix

Marketinška industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.

Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra a neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).

Snažni rast kod onlajn oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.

Pročitajte još:

Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.

Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smernice za oporavak privrede i time ohrabri privredu i oglašivače.

Povratak na predkrizne budžete za oglase u privredi ZAW očekuje od 2022. godine.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike