Ferari na dva točka: Moto legenda MV Agusta odsad i u Beogradu (FOTO/VIDEO)

26.11.2022

18:35

0

Autor: G.M.Š.

Pored ekskluzivnih automobilskih brendova koje nudi, OMR Luxury Store u Beogradu zastupa i legendarnog italijanskog proizvođača motocikala

Ferari na dva točka: Moto legenda MV Agusta odsad i u Beogradu (FOTO/VIDEO)
MV Agusta u OMR Luxury Store - Copyright 24sedam

Italijanska marka sa trkačkom istorijom koja proizvodi ručno rađene i sklapane motocikle odsad je deo luksuzne ponude srpske prestonice. Pored ekskluzivnih brendova automobila, kao što su „Ferari“, Porše“, „Jaguar“ ili „Lendrover“, i jahti i brodova kuće „Azimut“, beogradski „OMR Luxury Store“ omogućio je svojim klijentima da postanu vlasnici i nekog od motocikala legendarne kuće „MV Agusta“, čiji je generalni zastupnik, odnosno uvoznik i serviser, za Srbiju ali i Crnu Goru i Makedoniju.

U novootvorenom salonu u šoping molu „West65“, ove prestižne mašine koje mnogi nazivaju „ferarijem na dva točka“, našle su svoj zasluženi kutak.

- Ovi motocikli su izuzetno cenjeni među poklonicima moto-sporta, ali i u svetu kolekcionara. U potpunosti su ručno rađeni i sklopljeni od prvog do poslednjeg šrafa a proizvodnja je prilično limitirana. Godišnje se proizvede svega 5.000 motocikala i imati jedan može se smatrati kao stvar prestiža – kaže za 24sedam menadžer Nikola Samardžić.

24sedam
Ekskluziva u regionu: Nikola Samardžić, menadžer OMR Luxury Store

 

Trenutno se u salonu nalazi i jedan primerak modela „super veloće“, limitirane serije sa brojem proizvodnje 178 od 200 koliko će biti urađeno. Tu su i „turizmo veloće“, „brutale“, „f3“…

- Imamo motocikle doslovno za svaku priliku, od onih za svakodnevnu upotrebe, preko onih za uživanje u vikendu i sportsku vožnju, do onih za duga putovanja – naglašava Samardžić.

Što se cene tiče, ona je svakako u višem cenovnom rangu, shodno brendu čije ima svoju težinu.

- Cena ide ide od 18.000 evra za model „brutale“ sve do, trenutno, 28.000 evra koliko košta primerak limitirane serije. On neće biti i najskuplji model, jer sledeće godine očekujemo da ćemo imati i model „ruš 1.000“ , takođe ograničene serije od stotinu komada. Njegova cena će biti 46.000 evra – napominje Samardžić.

Osim prodaje motocikala, kao i kod ponude automobila i jahting programa, u „OMR Luxury Store“ obezbeđuju i druge pogodnosti kojima klijentima olakšavaju nabavku ali i uvećavaju uživanje u korišćenju ovih ekskluzivnih vozila.

- Pružamo punu podršku svim segmentima koji prate prodaju, od pomoći oko finansiranja kupovine, preko osiguranja i registracije, do tekućeg održavanja u našim servisima. Sve može da se obavi kod nas i završi na jednom mestu. Na klijentu je samo da uživa – kaže Nikola Samardžić, menadžer „OMR Luxury Store“.

Legenda rođena za pistu

„MV (Mekanika Vergera) Agusta“ je legendarni proizvođač motocikala iz Italije koga je posle II Svetskog rata osnovao grof Domeniko Agusta.

Wikipedia/MV Agusta
MV Agusta 98 corsa na trkama

Ova najprestižnija marka sa Apenina je vlasnik 270 titula „Grand pri“ trka, 38 titula svetskog šampionata i 37 titula šampionata konstruktora.

Kao i još neke poznate marke iz auto-moto sveta, npr. nemačkog „BMW-a“ i engleskog „Rols Rojsa“, i „Agusta“ je nastala kao „nusproizvod“ osnovne delatnosti matične kompanije - proizvodnje aviona i avionskih motora.

„Agusta“ je bila deo istoimenog proizvođača letelica u Kašina Kosta, kod Milana, a prvi avion Domenikovog oca grofa Đovanija, vinuo se u nebo samo četiri godine nakon čuvenog leta braće Rajt.

Danas je sedište „MV Agusta“ u Varezeu, gradu na obali jezera istog naziva. „Mehanika Vargera“, naziv je radionice u selu Vergeri gde je legendarna priča počela.

Grof Domeniko je bio trkački zaluđenik bar koliko i njegov parnjak u svetu automobilizma Enco Ferari, sa čijim vozilima i porede njegove motocikle.

Aguste su proizvodile i prodavale motocikle samo da bi mogle da imaju novac za mototrke.

Ubrzo po lansiranju svog prvog modela, „mv 98“, pokrenuli su i svoj trkački program. Već u novembru 1946 godine u čuvenoj Monci su tri vozača „Aguste“ okupirali pobednički tron.

Nakon decenija u vlasništvu porodice Agusta, 1992. godini fabriku uspeva da kupi porodica Kastiljoni, vlasnici čuvene „Kagive“, pod kojom su već bili i „Dukati“, „Moto Morini“ i „Husvarna“.

Potom je menjala (su)vlasnike, kratko vreme bila i u vlasništvu američkog diva „Harli Dejvison“ (2008-2009), da bi je porodica Kastiljoni ponovo otkupila 2010.

Ubrzo je i „Mercedes-AMG“ kupio četvrtinu udela, ali su nestabilna prodaja a velika ulaganja u razvoj i trkanje doveli do stečaja 2016 godine i sudske zaštite od poverilaca.

Kao spasilac se pojavljuje britansko-ruski investicioni fond „Komsar“, deo „Blek oušen grup“ porodice tajkuna Rašida Sardarova, a ovog novembra 25 odsto kompanije kupuje kompanija Stefana Pijerera , „Pijerer mobiliti“, inače vlasnika „KTM-a“, „Husvarne“ i „GasGas-a“.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike