„Kao prošle godine“: Alibaba zatajila promet za Dan samaca

12.11.2022

11:55

0

Čuvena platforma za onlajn trgovinu, "Alibaba" odlučila je da ne objavi iznos prometa koji je ostvaren na ovogodišnjem „festivalu kupovine“

„Kao prošle godine“: Alibaba zatajila promet za Dan samaca
Ilustracija - Copyright Profimedia

Kupoholičarski „praznik“ Dan samaca, azijski pandan zapadnjačkom „Crnom petku“, vreeme je u godini kada se ostvaruju masovne kupovine sa popustima i obržću milijarade dolara prometa u onlajn i klasičnoj maloprodaji.

Međutim, za razliku od prethodnih godina, Alibaba je ove odlučila da ne objavljuje iznose prometa, već je kompanija samo saopštila da su „rezultati u skladu sa prošlogodišnjim“.

Festival je ove godine završen u petak, a trajao je 11 dana, što je produženje svojstveno za prethodne dve godine, jer je do 2020. godine to bio jednodnevni događaj.

Prošle godine za Dan samaca zabeležen je porast prodaje Alibabe od 8,5 odsto, što je bio najniži procenat povećanja onlajn kupovine do sada, posle skoka od 26 odsto 2020. godine.

Ali i sa tim skromnim skokom samo prodaja preko platformi Alibabe i JD bila je  gotovo 140 milijardi dolara tokom 11 dana.

Kineski potrošači ove godine nastavili su da traže relativno ekonomične domaće brendove u odnosu na skuplje proizvode, ukazala je Rojters.

Dan samaca je najveći svetski festival onlajn kupovine koji je postao barometar kineske maloprodajne potražnje.

BONUS VIDEO

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike