Ograničena kupovina na šest proizvoda na akciji u prodavnicama: U megamarketu objasnili zašto je to tako!

17.02.2022

10:54

0

Jedan poznati trgovinski lanac ograničio je ovih dana kupovinu po potrošaču na šest proizvoda iz asortimana na akciji, što je izazvalo različite komentare na društvenim mrežama

Ograničena kupovina na šest proizvoda na akciji u prodavnicama: U megamarketu objasnili zašto je to tako!
Ilustracija - Copyright Profimedia

Jedan poznati trgovinski lanac ograničio je ovih dana kupovinu po potrošaču na šest proizvoda iz asortimana na akciji, što je izazvalo različite komentare na društvenim mrežama.

U tom megamarketu ističu da je svrha ove mere sprečavanje eventualnih zloupotreba, kao što je kupovina velikih količina radi dalje prodaje.

- Na ovaj način omogućavamo i što većem broju naših potrošača da dođu do željenog proizvoda tokom trajanja akcije. Nastojimo da svojim potrošačima ponudimo najbolje akcije i količine planiramo tako da zadovolje potrebe velikog broja kupaca za traženim artiklima - navode u ovom trgovinskom lancu.

Na popustu su tunjevina, čips i beli sir, a građani mogu da pazare šest proizvoda na akciji prilikom jedne kupovine. Ovo nije prvi put da se primenjuje ovakva mera, ali je trgovci ne koriste često.

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije ističu da građani koji pazare za sopstvene potrebe ne bi smeli da se ograničavaju, ali da znaju za problem prekomerne kupovine radi preprodaje.

- Pojedinci kupuju velike količine robe na akciji koju posle preprodaju drugim radnjama ili na pijacama. Ipak, ograničenje bi moglo da se tumači i kao nepoštena poslovna praksa. Ako neko kupuje kao potrošač za lične potrebe ne bi smela da mu se ograničava količina. Ukoliko hoće da pazari, na primer devet ili deset proizvoda za sebe, i doneo je takvu ekonomsku odluku na osnovu informacije da je taj artikal na popustu. Kada je došao u market, saznao je da to ne može da učini, a utrošio je vreme i novac da dođe do prodavnice - kažu u NOPS.

Ukoliko ta mera ima svrhu da spreči nekoga da robu pazari u komercijalne svrhe, onda je to, kako kažu, razumljivo, mada nije najbolje rešenje.

Deo potrošača ima razumevanja za odluku trgovinskog lanca da ograniči kupovinu proizvoda na akciji.

- Cena je povoljna i treba sprečiti skladištenje. Osim toga, više ljudi će uspeti da kupi jeftiniji proizvod. - smatra jedan tviteraš.

S druge strane, pojedini građani izražavaju strepnju da je ova mera povezana sa krizom i da bi uskoro mogla da se proširi na brojne artikle.

BONUS VIDEO

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike