Vožnja kao u horor filmu - ne vidi se ni prst pred okom! Otkrivamo ko je kriv za kompletni mrak na Pupinovom mostu!
Najgore bude kada pada kiša ili sneg, pa čak i kada se magla spusti

Pupinov most i saobraćajnica u nastavku vozačima zadaju velike muke, prvenstveno zbog ograničenje brzine na dve trećine deonice gde je dozvoljeno voziti 80 kilometara na sat, a na ostatku puta 50, a zatim i zbog mrklog mraka koji vrlo često neprijatno iznenadi Beograđane nedaleko od isključenja za Borču.
Iako su čitav most kao i saobraćajnica Severna tangenta osvetljeni, jedan potez postao je "crna tačka" za vozače, ali i za neimari koji neretko moraju da popravljaju javnu rasvetu na tom delu.
Najgore bude noću, naročito kada pada kiša ili sneg, a čak i kada je magla pa se ne vidi ni prst pred okom, jer tada vozači apsolutno ništa ne vide na putu. Jedina vodilja su im sopstveni farovi i svetla automobila koji voze u suprotnom smeru.
Profimedia
Upravo zbog toga, Pupinov most je postao jedna od kobnih saobraćajnica u glavnom gradu Srbije, jer su na tom potezu saobraćajne nezgode vrlo česte.
Portalu 24sedam požalio se jedan Borčanin koji svakodnevno prolazi tuda.
- Preko dana Pupinov most je idealna obilaznica, jer nikada nema gužvi i brzo se prolazi. Ipak, najgore mi je kada se vraćam kući iz druge smene, jer na delu puta, nedaleko od Borče, vlada potpuni mrak. Takva je situacija već duže vreme, nikako da nadležni poprave javnu rasvetu - naveo je on za 24sedam.
Naš sagovornik je istakao da na tom potezu najkritičnije bude kada pada kiša ili kada se spusti magla, jer se tada, kako je on dodao, apsolutno ništa ne vidi, zbog čega mu nije jasno zašto nadležni dopuštaju da taj deo Pupinovog mosta bude bez javne rasvete toliko dugo.
Lopovi krivi za mrak?

Kako su za 24sedam naveli iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, na tom potezu Pupinovog mosta ponovo je došlo do obijanja 10 trafostanica iz kojih se napaja javna rasveta.
- Neke od obijenih trafostanica su opljačkane i prekinuto je napajanje javne rasvete na delu saobraćajnice Severna tangenta. Ona je dugačka 21 kilometar i duž nje je izgrađeno 11 trafostanica za potrebe javne rasvete i rada semafora - objasnili su iz direkcije.
Prema rečima naših sagovornika, obijanje i krađa kompletnog trafoa, teških više stotina kilograma, nisu mogući bez angažovanja kvalifikovanih lica.
U Direkciji navode da su ta lica osposobljena da obave ovoliki broj krađa bez povreda i da ukradene delove prodaju ili ugrade na nelegalnom tržištu, a da ne budu otkriveni.

- Upotrebnu vrednost od krađe na nelegalnom tržištu ima ulje iz trafoa, bakarni nosači elektro-instalacija i metalna stolarija, a može se pretpostaviti da krađe nisu izvedene samo zbog sekundarnih sirovina, već i zbog ponovne ugradnje opreme u nelegalne trafostanice - istakli su oni.
Shodno tome, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda podnela je u decembru 2017. godine krivičnu prijavu protiv NN lica zbog sedam krivičnih dela učinjenih nad trafostanicama.
Lopovi "operišu" još od 2015.
Kako kažu naši sagovornici, još 2015. godine, tačnije od puštanja u rad Severne tangente sa Pupinovim mostom, više puta je dolazilo do obijanja i krađe u trafostanicama.
- Sprovodili smo postupke javnih nabavki u cilju njihove sanacije i ponovnog puštanja u rad. Istovremeno smo podnosili i urgencije nadležnim imaocima javnih ovlašćenja da se izvrši primopredaja trafostanica u skladu sa zakonom i tražili smo da se uredi pitanje upotrebe i održavanja trafostanica, posle njihove izgradnje kao dela javne saobraćajne infrastrukture - zaključili su za 24sedam iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Bonus video
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari