Sneg se otopio, a vozači najbolje znaju šta se krije ispod njega: Zbog ovih rupa vožnja u Beogradu je kao u igrici (FOTO)

07.02.2022

10:00

0

Povodom rupa u prestonici portal 24sedam kontaktirao je JKP "Beograd put", ne bi li dobio odgovor na pitanje koliko je dežurnim ekipama potrebno da saniraju određeni krater

Sneg se otopio, a vozači najbolje znaju šta se krije ispod njega: Zbog ovih rupa vožnja u Beogradu je kao u igrici (FOTO)
Printscreen/Instagram/Moj Beograd

Kraj zime polako se bliži, sneg se uveliko otopio, a šta je ostalo ispod njega najbolje znaju beogradski vozači koji svojim motornim vozilom izbegavaju rupe, kao u igrici, ne bi li sačuvali svoja četiri točka.

Beogradski vozači, već naviknuti na neravan asfalt, spremno su dočekali otopljenje snega, te kada obratite pažnju na vožnju u glavnom gradu neće vam promaći da je većina njih solidna u izbegavanju rupa. 

Ipak, veliki broj građana, ukoliko ne gledaju pažljivo ili su lošiji vremenski uslovi, bude "nasamaren" od strane beogradskog asfalta, te im točak upadne u krater. 

Printscreen/Instagram/Moj Beograd
 

Neke od većih kratera Beograđani su fotografisali na Voždovcu i u Zemunu, ali i u samom centru grada, gde su ulice uske, zbog čega nije tako lako izbeći iste. 

Takav jedan slučaj građani su nedavno zabeležili, a reč je o dve rupe u Zemunu, tačnije u Dobrovoljačkoj ulici, gde su krateri bili "ograđeni" kutijama i granama. 

Građani su istakli da se ta rupa pojavila na kolovozu koji je rekonstruisan pre nekoliko meseci. 

Na svu sreću, ulegnuća pored šahta su sanirana 27. januara, tačnije 24 časa od kako su ekipe JKP "Beograd puta" dobile prijavu. 

Printscreen/Instagram/Moj Beograd
 

Ništa bolja situacija nije ni na Čukaričkoj padini, gde se veliko ulegnuće pojavilo na jednom autobuskom stajalištu, za koje su stanari ovog dela Beograda kazali da "autobusi zbog toga staju na pola kolovoza".

Reporteri 24sedam udarne rupe zabeležili su i na Voždovcu, u Kraljevačkoj i u Kumodraškoj ulici, gde građani moraju da prelaze u drugu traku kako bi izbegli situaciju u kojoj im točak upada u krater. 

24sedam
 

Povodom rupa u prestonici portal 24sedam kontaktirao je JKP "Beograd put", ne bi li dobio odgovor na pitanje koliko je dežurnim ekipama potrebno da saniraju određeni krater. 

- Brzina intervencije ekipa Službe za građevinsku delatnost JKP "Beograd put" zavisi od veličine i vrste oštećenja, stepena prioriteta saobraćajnice na kojoj se nalazi i vremenskih uslova. Uglavnom se reaguje u što kraćem roku, najčešće u roku od 24 sata - objašnjavaju iz ovog javnog komunalnog preduzeća. 

U "Beograd putu" navode da ulice u kojima se najčešće javljaju oštećenja i udarne rupe su one u kojima dugo nije rađena detaljna rekonstrukcija, a podnose veliko saobraćajno opterećenje.

24sedam
 

- Ukoliko je reč o većim oštećenjima, menja se donji i gornji noseći i asfaltni sloj, a ako je reč o udarnoj rupi, površina se opseca i popunjava asfaltnom masom - ističu oni. 

Kada se rupe najčešće pojavljuju? 

Printscreen/YouTube
Stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić

Najčešća oštećenja kolovoza nastaju u toku zimskih perioda, a razlog tome, kako je nedavno objasnio za 24sedam stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić, upravo je voda koja ispunjava pukotine u asfaltu. 

- Kako bi se sprečila oštećenja, najbitnije je napraviti kvalitetan kolovoz. Kada je on kvalitetno i dobro urađen, da može da izdrži opterećenje, do pucanja i stvaranja udarnih rupa dolaziće znatno manje - naveo je Vujanić.

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti