Generacija Z najviše voli jedan italijanski brend koji u ovoj godini slavi 100. rođendan

06.05.2021

16:20

0

Autor: K. Obradović

Sam brend može da se pohvali nizom onlajn projekata i digitalnih formata

Profimedia

Agencija za istraživanje popularnosti brendova otkriva da mlade generacije vole slavno italijansko ime kada je moda u pitanju.

“Guči” je hit među pripadnicima Generacije Z, prvi je na listi Top 30 italijanskih brendova, objavila je analitička agencija Kantar.

Slična istraživanja ova agencija sprovodi svake godine, a ovo je čak treća za redom da je “Guči” na prvom mestu.

A za to može da se zahvali konstantnoj i sve snažnijoj prisutnosti na digitalnim platformama i kroz projekte koji su vezani za onlajn aplikacije.

“Gučijeva” vrednost svake godine sve je veća, a danas je to oko 211 milijardi dolara.

Visoko na listi su i brendovi “Prada”, “Fendi”, “Bottega Veneta” i “Armani”, ali i brend iz druge industrije – “Ferrari”.

– Činjenica da smo na prvom mestu u godini kad slavimo 100. godišnjicu brenda, potvrđuje da smo i dalje moderni i relevantni, a to je jedna od naših najvećih prednosti – komentarisao je izvršni predsednik kuće “Guči”, Robert Triefus, a javlja WWD.

Instalirajte našu IOS ili Android aplikaciju – 24sedam.rs

pročitajte još

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

Povezane vesti