„Fijat“ predstavio model 500 3+1

23.10.2020

22:05 >> 20:11

0

Autor: Z. A.

Najnoviji fića je kao bombon

„Fijat“ predstavio model 500 3+1
FIAT

Nakon prezentacije kabrioleta „New 500 la Prima“ u martu i potom hečbeka u junu, stigao je dan D za kompletiranje projekta New 500.

MO|DA Ë VAS YANIMATI: Štedi novac i vreme: Sredstva koja imamo kod kuće su spas za fleke na sedištima automobila

U galeriji „Pinacoteca Agnelli“ fabrike „Lingoto“ u Torinu Olivije Fransoa, predsednik brenda „Fijat“, otkriva celu gamu 500, koja je sada spremna za izlazak na tržište, zajedno sa modelom „New 500 3+1 la Prima“ Opening Edition, trećom „karoserijom“ modela New 500, pored kabrioleta i hečbeka.

Kada je započet pre dve godine, projekat „New 500“ ispunio je čitav „Fijat“ svojom pozitivnošću i doneo energiju i kreativnost koja nije viđena još od 1957. pa onda od 2007. godine. To je omogućilo „Fijatovim“ dizajnerima i inženjerima da se okrenu budućnosti bez propuštanja ijedne prilike, a istovremeno održavajući kontinuitet sa trenutnim uspehom modela 500.

FIAT

Od tog trenutka bilo je prirodno da se dizajnira automobil sa više „karoserija“, poput kabrioleta i hečbeka. Kako bi ispratili evoluciju kupaca modela 500, otišli su korak dalje, da odgovore na promene u zahtevima kupaca koji su sazreli i čije su se navike promenile. Kupci modela 500 sada su roditelji koji voze svoje dete ili decu ujutro do škole pre posla, a onda na časove plesa ili stranog jezika posle podne. Taj kupac sada ima porodicu kojoj je potreban pristupačniji enterijer, ali još uvek kul poput 500. I tu dolazi „New 500 3+1“. Sasvim nov, potpuno električni, sa još jednim vratima. Ali još uvek 500.

Dizajneri iz centra „Centro Stile“ su radili na pametnom rešenju sa identičnim dimenzijama na kabrioletu i hečbeku, ali sa malim trećim vratima sa suvozačeve strane. Kao i prvi model 500 iz 1957. godine, koji je imao vrata pričvršćena na zadnjem delu: povratak korenima modela, plodonosni je dijalog prošlosti i budućnosti. Rezultat je nova karoserija, pored hečbeka i kabrioleta, nepromenjenih dimenzija.

Treća „mala vrata“ otvaraju se u suprotnom smeru, a pošto nema centralnog panela u samim vratima, to znači da možete udobnije da uskočite u automobil, lakše ubacite i izbacite velike predmete i brže i jednostavnije stavljate decu na zadnje sedište ili u dečje sedište. Kada zatvorite mala vrata, ne razlikuje se od bilo kog drugog modela 500: isti stil, ista veličina. Sve ovo sa povećanjem težine od samo 30 kg, a bez efekta na upravljivost i potrošnju goriva.

Što se tiče bezbednosti, vredi pomenuti da se „mala treća vrata“ mogu otvoriti samo kada su prednja vrata već otvorena, kako bi se sprečilo da ih putnici pozadi slučajno otvore.

Sa verzijom 3+1, model 500 teži da ostane uz kupce koji su promenili svoje navike i zahteve, ali ne i svoj ukus. Za kupce koji ne žele da ostave lepotu i privlačnost koju ima model 500, „New 500 3+1“ je odgovor. Zahvaljujući pametnom rešenju trećih vrata, svako može da zadrži sve svoje strasti bez kompromisa kada je reč o stilu, istovremeno uživajući u funkcionalnosti koju pruža „New 500 3+1“.

Kao i kabriolet i hečbek, „New 500 3+1“ se predstavlja tokom izlaska na tržište u „la Prima“ Opening Edition verziji, koja je prepoznatljiva po stilu, ekskluzivnosti, tehnologiji i povezanosti.

Stil

Očigledno je 500, i kao takav mora da otelotvoruje stil i pažnju detaljima. Tri boje su dostupne odmah nakon izlaska na tržište: Rose Gold; Glacier Blue i Onyx Black.

FIAT

Ekskluzivnost

New 500 3+1 „la Prima“ karakteriše niz ekskluzivnih detalja: 100% LED prednja svetla sa „Infinity“ dizajnom, dvobojne 17-inčne felne sečene dijamantskom oštricom i sa hromiranim detaljima na prozorima i bočnim panelima. Sedišta, instrument tabla i volan u eko-koži i ekskluzivni „la Prima“ natpis na konzoli. A što se tiče komfora: prednja sedišta sa šest podešavanja, patosnice, elektrohromatski retrovizor i „drone view“ parking senzori sa pregledom od 360°.

Tehnologija

„La Prima“ je opremljena sa najnaprednijim sistemima za pomoć pri vožnji: inteligentni adaptivni tempomat (iACC) i sistem za centriranje u traci; prepoznavanje saobraćajnih znakova; autonomni sistem kočenja u hitnim slučajevima sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, automatsko ograničavanje brzine; održavanje u traci; zadnja kamera visoke rezolucije sa dinamičnim pomoćnim linijama; senzori sa pregledom od 360° za parkiranje i slepe tačke u gradu; automatski Twilight i Dazzle senzori; poziv u hitnim slučajevima; elektronska parking kočnica.
Takođe ima automatsku klimatizaciju, ključ u obliku kamenčića, brzo punjenje od 85 kW i Mod 3 kabal od 11 kW za punjenje kod kuće ili na javnom punjaču, kao deo standardne opreme. Ima drugi nivo autonomne vožnje, što je prisutno prvi put za gradski automobil.

FIAT

Novi „Uconnect 5“ sistem za informacije i zabavu: 7-inčni TFT displey, 10,25-inčni sistem za navigaciju sa ekranom osetljivim na dodir, DAB radio, Wireless CarPlay / Android Auto, Uconnect Box (telematska kutija koja omogućava povezane usluge) i bežični punjač za pametni telefon.

ČITAJTE I: Zbog velikog interesovanja „Fijat“ produžio akciju reciklaže

Kao i „Opening Edition“ verzija, 3+1 verzija će biti dostupna u PASSION i ICON paketima.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi