Karleuša dan-danas pamti kako se provela u gostima kod Gadafija: Stravičan luksuz sam očekivala!

17.03.2024

14:25

Pevačica je tada imala 25 godina i nije znala da li da ga pogleda u oči kada su se pozdravljali

Copyright Printscreen „Novo jutro"/Profimedia

Olja Karleuša prisetila se 2006. godine i dana kada joj je kao članici srpske delegacije bila ukazana čast da je u Libiji ugosti Muamer el Gadafi. Anegdote koje pamti s javnošću je podelila tokom gostovanja u jutarnjem programu kod Jovane Jeremić, koja ju je prva veoma pomno slušala.

- U tom momentu sam imala 25 godina, nisam bila svesna celog događaja. Ta poseta delegacije je trajala sedam dana, a pošto je meni vikend bio radni i morala sam da idem za Švajcarsku, otišla sam dva, tri dana ranije, pa te poslednje dane tamo nisam proživela kako treba - počela je ona u „Novom jutru", pa je onda nastavila rečima:

„Kasnila jesam, ali..."

Olja Karleuša, Printscreen „Novo jutro"

- Kada stižemo na aerodrom, kada nam uzimaju pasoše i smeštaju u hotel, ti si tada malo u nekom čudu, ali je sve lepo, sve drugačije, neko iskustvo kog tad nisi svestan... To ti je kao sreća, čovek nikada nije svestan trenutaka svoje sreće. Tako i ovo, nisam bila svesna tog trenutka, da je to nešto toliko veliko. Kada smo imali prvi doček u šatorima velikim, gde sam zakasnila, pa se pisalo da sam platila da me neko doveze, što nije tačno, već su to učinili ljudi iz organizacije... To je zaista drugačije. Tu su neki bedemi, ulaziš na to prostranstvo, pa vidiš šator sa ćilimima - objašnjava Olja.

Potom, priznala je da na prvi pogled stvari nisu izgledale onako kako je to ona očekivala.

- Očekivala sam stravični luksuz, da će taj prvi prijem biti toliko nešto luksuzan... Za mojih 25 godina, luksuz je bila normalna stvar koja je bila vezana za bilo kog državnika, a pogotovo za državnika koji je u tom trenutku vladao sigurno nekih tridesetak godina. Taj prijem bio je drugačiji, uhvatila me je neverovatna trema. Sećam se, pokojni Marinko Rokvić je otpevao „O, sole mio" jedan deo, pa je Neda otpevala „Zora je svanula", a meni kažu: „Olja, pokloni ti ce-de". Kada sam se upoznavala s njim, ja razmišljam da li da ga gledam u oči, kako, šta, to su drugačije kulture. Kada sam se upoznavala pogledala sam ga i naklonila sam se, a meni je ostalo upečatljivo to što je on pružio ruku i spustio glavu bez gledanja, već samo jedna naklonost, prijatnost, nešto drugačije. Nakon toga, te naše ženske žurke u hotelu, to je bilo lepo... Taj događaj ostaje u istoriji mog života - naglasila je pevačica tada, pa je priču zaključila rekavši:

Olja Karleuša, Printscreen „Novo jutro"

- Kada sam odlazila, razmišljala sam šta ćemo, kako ćemo, a nama su tamo rekli: „Predstavite se, upoznajte se, ali pričajte na srpskom".

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.