Put do publike kroz vreme pandemije: 50.000 sati muzike na 388 lokacija

27.12.2020

11:07

0

Autor: Dejan Ćirić

Kampanja Muzika svuda Beogradske filharmonije nagrađena značajnim priznanjima

Put do publike kroz vreme pandemije: 50.000 sati muzike na 388 lokacija
Copyright Promo / Marko Đoković / Beogradska filharmonija

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) nagradilo je kampanje Beogradske filharmonije sa čak pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana Udruženja.

Kampanja „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a „Filharmonijska onlajn sezona“ dobila je dve nagrade. Obe kampanje sprovedene su ove godine, u vreme pandemije korona virusa.

U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je zlatnim, a „Filharmonijska onlajn sezona“ srebrnim priznanjima. Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja „Muzika svuda“ je nagrađena srebrom.

Promo/Marko Đoković/Beogradska filharmonija

– Pretvarajući krizne situacije u prilike, Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu – navodi se u saopštenju.

Procitajte još

Tako je „Filharmonijsku onlajn sezonu“ Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju. Pored priznanja UEPS-a za „Muziku svuda“, najveći uspeh ove akcije je to što se do sada čulo preko 50.000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija u 103 mesta širom Srbije.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike