Serija "Squid game" puni kasu Netflixa: Zbog jedne brojke iznenađeno i rukovodstvo
Podsetimo serija je Netfliksu doneo prihode od oko 900 miliona dolara, a u snimanje je uložen 21 milion dolara
Netflix beleži veliki porast broja novih korisnika na platformi u trećem tromesečju godine, a sve zahvaljujući predstavljanju serije "Squid Game", piše BBC.
Popularna američka striming platforma dobila je 4.4 miliona korisnika od juna do kraja septembra, što je dva puta više nego u drugom tromesečju 2021. godine.
Južnokorejsku hit seriju, zbog koje je zabeležen ovaj skok, u prve četiri nedelje pogledalo je 142 miliona korisnika. Serije koje privlače nove korisnike su i "La Casa de Papel", "Queen’s Gambit" i "Sex Education".
Netflix je prošle godine imao prilično uspešan period zahvaljujući karantinu u toku pandemije, ali početkom ove godine rast striming platforme je usporen. U isto vreme, konkurentska ponuda iz Disney+, HBO Max i drugih uspela je da poboljša svoju ponudu. Iz Netflixa smatraju da je do pada došlo zbog proređene programske šeme, koja je uzrok neprilika vezanih za produkciju u toku pandemije, piše Biznis.rs
Onda se pojavila južnokorejska drama "Squid Game", koja je imala premijeru 17. septembra, i iznenadila čak i rukovodstvo Netflixa, postavši jedna od najgledanijih serija u prvom mesecu prikazivanja.
Podsetimo, "Squid Game" je Netfliksu doneo prihode od oko 900 miliona dolara, a u snimanje je uložen 21 milion dolara. Netflix očekuje da će u poslednja tri meseca 2021. dobiti još 8.5 miliona novih pretplatnika.
U narednom periodu na ovoj platformi premijeru će imati i visokobudžetna akcija "Red Notice", kao i druga sezona popularne fantazije "The Witcher", snimljene po istoimenoj knjizi i video igri, što će, pretpostavlja se, doneti dodatni skok korisnika.
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari