Novo lice Bejbi Lazanje: Kad verenica režira spot (FOTO/VIDEO)

01.07.2024

14:30

0

Autor: Dejan Ćirić

Nova numera je objavljena nakon najave velike evropske turneje pod nazivom „Meow Back“ koja je zakazana za proleće 2025. godine

Novo lice Bejbi Lazanje: Kad verenica režira spot (FOTO/VIDEO)
Copyright Promo/Universal music/Elizabeta Ružić

Miljenik evrovizijske publike i jedan od najuspešnijih mladih regionalnih muzičara, Baby Lasagna predstavlja razigrani singl „and I“ na kom „servira“ publici nove ukuse i dimenzije svog zvuka! Na do sada neistražene sonične teritorije Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, uputio se uz pomoć tima s kojim je i do sada sarađivao, a uz singl, objavljen je i muzički video u retro stilu pedesetih godina čiju režiju potpisuje Markova verenica, Elizabeta Ružić.

Promo/Universal music/Elizabeta Ružić
 

- Ovu pesmu zamišljam kao veliki trenutak u svojoj karijeri, baš zato što je to prva moja pesma koju publika, zapravo, iščekuje. Od samog početka sam najavljivao album kao haotični miks žanrova, pa zato pesma „and I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam da čujem šta će publika reći na „novo lice lazanje“. Neću se truditi da opišem numeru, njen muzički pravac, niti značenje njenog teksta - to prepuštam slušaocima - izjavio je Baby Lasagna povodom nove etape svoje karijere. 

Promo/Universal music/Elizabeta Ružić
 

Sa više od 50 miliona slušanja  pesme „Rim Tim Tagi Dim“, evrovizijska numera Baby Lasagne već nosi status hita, a o njegovom uspehu svedoči i činjenica da je pesma dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Pesmi Evrovizije u Malmeu.

Evropska turneja

Drugoplasirani Baby Lasagna u poslednje vreme broji čak četiri miliona mesečnih slušalaca na muzičkim platformama, što definitivno ukazuje na to da se apetit za njegovom novom muzikom samo povećava. Nova numera je objavljena tačno na vreme, nakon najave velike evropske turneje pod nazivom „Meow Back“ koju je umetnik zakazao za proleće 2025. godine.

Promo/Universal music/Elizabeta Ružić
 

Turneja će obuhvatiti 26 nastupa u 20 zemalja, a ova vesela pesma prožeta teatralnim momentima, promenama u tempu i maštovitim referencama na kuhinju samo je početak svega ukusnog i zaraznog što je Marko spremio za svoje slušaoce. 

Muzički projekat Baby Lasagna, iza kog stoji mladi muzičar Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i umetnika da umesto prema uputstvima stvara muziku po sopstvenom ukusu.

Promo/Universal music/Elizabeta Ružić
 

Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo (uključujući pisanje pesama za bend Mono Inc. koji je ostvario fantastičan uspeh u Nemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup muzici ogleda se u humoru i ležernosti tekstova koji su u skladu sa njegovim iskustvima i pogledu na svet. Muzičar u ovom trenutku radi na debitantskom albumu.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike