Tanja je platila "all inclusive" u hotelu sa pet zvezdica, a prolazi kroz agoniju: Peškira nema, prljava posteljina, a i kisele im ponestalo

16.08.2023

07:56

3

Ističe da sobe nemaju sef ni frižider, a klima-uređaj ne radi

Tanja je platila "all inclusive" u hotelu sa pet zvezdica, a prolazi kroz agoniju: Peškira nema, prljava posteljina, a i kisele im ponestalo
Copyright Profimedia

Kada je Tanja rezervisala "all inclusive" letovanje u Tunisu, nije ni slutila da će letovanje provesti u raspravama sa osobljem hotela i predstavnicima agencija i u isterivanju pravde.

- U Tunis smo stigli 12. avgusta oko sat posle ponoći preko agencije "Sunline". Stigli smo u hotel "El Mouradi Mehdia"m i od prvog trenutka smo se suočili sa teškoćama. Imali smo problem sa sobama, tri smo promenili. Tek je poslednja koju smo dobili bila prihvatljiva - objašnjava ona.

Za sve goste koji su stigli sa nama namenili su sobe u prizemlju u kojima se oseća vlaga.

- Sve je prljavo, ne rade vrata - ne mogu da se zatvore, tako da u sobu može svako da uđe. Recepcionar je tražio 100 evra da ga časte gosti koji se žale na sobe. Neki su to i uradili i tako dobili dobre sobe u novom delu sa pogledom na more i sa dnevnim boravkom opremljenim belim kožnim garniturama - kaže ona za "Telegraf Biznis."

Takođe, ističe da sobe nemaju sef i frižider i da klima-uređaj ne radi.

- Pića nema, ukinuli su besplatno pivo koje nam sleduje u "all inclusive" varijanti, jer, kako kažu, ne mogu da obezbede dovoljne količine za 1.000 gostiju hotela. Nema ni kisele vode iz istog razloga - kaže ona.

Ističe da niko nije očekivao neki luksuz, da svi znaju da kategorizacija hotela nije kao Evropi, ali da bi trebalo ispoštovati ono što je dogovoreno.

Profimedia
 

 

- Kao da sve to nije dovoljno, posteljina se ne menja, iako svakog dana ostavljamo bakšiš sobarici. Peškira za plažu nema, pošto je svaki dan kućica gde se peškiri preuzimaju zatvorena i radnik nije tu, a po dolasku u hotel zatekli smo prljave jastučnice - objašnjava ona.

Tanja ističe da je od dolaska u hotel prolazila kroz muke, da je zvala agenciju, čekala...

- Smatram da nismo ispoštovani kao gosti i očekujem u najbržem roku rešenje problema. Došla sam na odmor, a ne da se ganjam kostantno sa problemima koji se ne rešavaju. Iako sam pisala i agenciji "Sunline", nisu se udostojili ni da mi odgovore - kaže ona.

Pokušala je da zatraži pomoć i od predstavnika agencije u Tunisu, ali ni on nije mogao mnogo da učini.

- Ovo je na papiru hotel sa pet zbezdica, ali realno nije ni za dve. Sve je oskudno - kaže ona.

Pomenuta agencija se nije još oglašavala.

Bonus video

 

 

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike