"Amazon" stiže u Srbiju, preko Hrvatske?
Hrvatska pošta sklopila je ugovor o distribuciji pošiljaka globalnog diva Amazona i za region, pišu hrvatski mediji
Paketi s „Amazonovim“ logotipom zadnjih nekoliko dana prolaze kroz novi sortirni centar Hrvatske pošte u Velikoj Gorici, nezvanično saznaje „Jutarnji list“, koji iz toga zaključuje da su Hrvatska pošta i najveći onlajn trgovac na svetu ugovorili saradnju u distribuciji paketa za hrvatsko tržište.
Tu informaciju ne žele da komentarišu u Hrvatskoj pošti, a zasad nema komentara ni iz “Amazona”.
„Poslovni dnevnik“ piše da je „Amazon“ sredinom novembra počeo ekskluzivnu saradnju s Hrvatskom poštom na dostavi paketa za hrvatsko tržište, s perspektivom pokrivanja i tržišta susednih zemalja, pre svega Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
Alini tu nema službene potvrde.
Na pitanje „Jutarnjeg lista“ u vezi s tim, Jo Kempen, izvršna direktorka korporativnih komunikacija Hrvatske pošte, odgovorila je da Hrvatska pošta ima sve više partnera – veb-trgovaca za koje dostavlja.
– Ne smemo da ih pojedinačno navodimo, niti da otkrivamo bilo kakve detalje ugovora. Činjenica je da je naš novi sortirni centar jedinstven na ovom području, te da svi ozbiljni potencijalni partneri koji žele obići naš pogon dobiju tu priliku – kaže Kempenova.
Projektovani za region
Dodaje da novi sortirni centar u Velikoj Gorici ima mašinu za automatsko sortiranje paketa, koja u sat vremena može da obradi njih 15.000. To omogućava da se HP širi na brzorastućem tržištu paketskog prometa, a Kempenova ističe i da time mogu svojim znanjem i kapacitetima spremno da odgovore zahtevima najvećih i najbrže rastućih globalnih kompanja, te da budu lider u ovom delu Evropske unije i regiona.
Pročitajte još:
Hrvatska pošta na tržištu ima i sve jaču konkurenciju, posebno DPD, ali je i sve veće interesovanje raznih „igrača“. Pre tri godine pošta je ugovorila saradnju s DHL-om, a trenutno sarađuje i s najvećim regionalnim e-trgovcem „eKupi“.
Kempenova kaže da je pandemija dosta toga promenila u kratkom vremenu i na njihovom tržištu. Pre korone onlajn narudžbine, a time i kurirske dostave, rasle su od 15 do 20 odsto svake godine, a sa „zaključavanjem“, promet je porastao 30 odsto u odnosu na isto razdoblje lani.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari