Ministar u obilasku "u sitne sate": Na Moravskom koridoru se radi dan i noć

15.07.2021

09:48 >> 10:02

0

Što zbog rokova, što zbog velikih vrućina, na Moravskom koridoru radi se i noću a radove na Sektoru 3 obišao je sinoć resorni ministar

Ministar u obilasku "u sitne sate": Na Moravskom koridoru se radi dan i noć
Copyright Ministar Tomislav Momirović na gradilištu Behtel Enke na Moravskom koridoru: Tanjug/Ministarstvo građevine/Đorđe Krstić

Radovi na Moravskom koridoru, koji spaja autoputeve E75 (Beograd – Niš) i E763 („Miloš Veliki“), odvijaju se i tokom noći, i to bez razlike u dinamici u odnosu na dan, uverio se ministar Tomislav Momirović, koji je sa direktorom “Koridora Srbije“ Aleksandrom Antićem sinoć obišao radove.

Ministar građevinarstva imao je priliku da se uveri, prenosi Tanjug saopštenje tog ministarstva, dobru dinamiku radova koje obavlja veliki broj radnika konzorcijuma “Behtel Enka”.

Noću se radi na 16 gradilišta

– Zbog visokih temperatura i tehnologije posla, mi smo bili prinuđeni zajedno sa izvođačima da deo radova prebacimo u noćnu smenu. U ovom trenutku na čitavom Moravskom koridoru imamo 16 gradilišta koja rade u noćnom režimu radova – naveo je direktor „Koridora“ Aleksandar Antić.

Ključni radovi se izvode od 16 časova a radovi koji su najosetljiviji na vrućinu zbog tehnologije materijala, izvode se u periodu od 23 sata do 5 sati ujutru, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Trenutno se na Sektoru 3 izvode radovi na pripremi izvorišta materijala, raščišćavanju trase autoputa, kao i izradi šipova na mostu preko Zapadne Morave na 82. kilometru u Adranima kod Kraljeva.

– Moravski koridor se širi i polako izlazi iz one zone od Pojata do Kruševca. Stalno pričamo koliko će on biti značajan za ekonomiju zemlje, kada sa jedne strane spojimo Kruševac s Čačkom, tih 110 kilometara i izgradimo najmoderniji autoput ne samo u Srbiji, nego u ovom delu Evrope. Ovaj koridor će biti stub i kičma ekonomije, povezivaće pola miliona ljudi, ovde imamo najviše srednjih i malih preduzeća koja će dobiti dodatnu podršku – istakao je Momirović.

Ministar je pohvalio je kompaniju “Behtel”, ističući da je sposobnost za organizaciju noćnog rada pokazatelj šta je država imala kao nameru kada je želela upravo njih da dovede na ovaj projekat, a to je dovođenje novih vidova organizovanja i izvođenja radova i prilika da srpske građevinske kompanije uče od njih.

Pročitajte još:

– Ovde imamo preko 1600 ljudi, do kraja avgusta očekujemo da bude 2000 ljudi, a u narednih osam meseci preko 3000 ljudi. Želimo da postavimo potpuno nove standarde izvođenja radova, da do kraja decembra 2023. godine završimo ovaj koridor – dodao je Momirović.

Antić je ukazao da su maksimalno intezivirani radovi na prvom sektoru od Pojata do Kruševca i otpočeti radovi od Kraljeva prema Čačku. U ovom trenutku na čitavoj trasi Moravskog koridora ima 74 gradilišta.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike