Mona hoteli: Posle Zlatibora i Beograda spremni za regionalnu ekspanziju

28.12.2022

18:45

0

Autor: 24sedam

Nakon 17 godina napravili smo domaći brend, uložili više od 50 miliona evra i spremni smo za širenje, najavljuje Ivan Vitorović, CEO Mona Hotel Management

Mona hoteli: Posle Zlatibora i Beograda spremni za regionalnu ekspanziju
Zlatibor - Copyright RINA

Za dobru definicuju brenda dobro je uvek pitati korisnike. Kada mi pitamo naše goste zašto se stalno vraćaju u naše hotele, kažu nam da je to zato što se osećaju kao kod svoje kuće. Dakle, "Mona Plaza", to je naša druga kuća, kaže u intervjuu za 24sedam Ivan Vitorović, CEO Mona Hotel Management.

Nedavno ste objavili vest da Mona Plaza postaje lanac hotela. Da li možete da nam prenesete utiske o razvoju domaćeg hotelijerstva u Srbiji, da li je ovo grana koja doživljava ekspanziju?

24sedam/Promo/Mona hotel
Ivan Vitorović, CEO Mona Hotel Management

- Investicije i širenje domaćih hotelijerskih brendova su veoma važni za čitavo društvo, direktno pomažu razvoju lokacija na kojima se nalaze, pomažu male lokalne proizvođače, ali indirektno veoma su značajne i za nacionalnu privredu. Mi se, na primer, u potpunosti oslanjamo na lokalne dobavljače, jer želimo da pospešimo njihovu proizvodnju. S druge strane imamo primer razvoja čitavog donjeg Dorćola, od trenutka kada smo mi krenuli sa investicijom u ovom delu grada. Pozitivne promene koje donosimo su odmah vidljive za okruženje. Naravno, domaći brendovi kada se pozocioniraju, pozitivno dalje utiču na tržište i pospešuju razvoj čitave industrije.

Globalno gledano, hotelijerstvo se razvija u tri pravca, šire se veliki globalni lanci, razvijaju se mali butik hoteli, ali nama je zanimljiv treći pravac, a to su regionalni hotelski lanci. I mi upravo idemo ka toj grupi, želimo da budemo lider u regionu po posećenosti i prepoznatljiv brend koji donosi inovacije.

Kako se zapravo gradi brend, i kako domaći brend postaje konkurentan poznatim svetskim lancima hotela?

- Vratiću se na jednu rečenicu koju sam pročitao spremajući ispit na ekonomskom fakultetu. Ljudi u nepoznatom okruženju traže prepoznatljive stvari. I to jeste suština brenda. Pre 17 godina bio sam angažovan da dovedem jedan međunarodni brend u Beograd, a u stvari dogodilo se nešto mnogo veće, napravili smo naš, domaći brend koji je sada spreman za širenje i regionalnu ekspanziju.

Promo/Mona Plaza
 

U sledećoj godini naša hotelijerska kompanija puni 18. godina, i iza nas je preko 50 miliona evra ulaganja, a sa nama je preko 250 zaposlenih i preko 30 iskusnih menadžera.

Bližimo se kraju godine. Kakva je ona bila za vas, i Kako biste vi opisali ovaj period, naročito tokom pandemije?

- Za nas je ova godina bila izuzetno dobra, uspešno smo realizovali investiciju rebrendiranja hotela na Zlatboru, posećenost nam je u Beogradu ove godine duplirana, na Zlatiboru beležimo konitinuiran rast i sa ponosom ističemo da je Mona Plaza jedini hotelski lanac u Srbiji, koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.

Što je najvažnije, imamo tim koji je pokazao stratešku sposobnost da postanemo lider po posećenosti, i viziju da inovacijama i ulaganjima u ljude, stalno pomeramo granice. Želimo da postanemo vildljivi i drugim investitorima, koji nisu iz hotelijerstva i koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda.

BONUS VIDEO:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike