Poručila nekoliko stvari, pukla 70.000 dinara, ima li pomoći? "Stigao samo nosač, pare mi nisu vratili, čekam već 2 meseca"

25.01.2024

16:55

0

Naime, ona je u poznatoj internet prodavnici tehničke robe poručila dva klima uređaja, bojler i nosač televizora, a na adresu joj je stigao samo – nosač

Poručila nekoliko stvari, pukla 70.000 dinara, ima li pomoći? "Stigao samo nosač, pare mi nisu vratili, čekam već 2 meseca"
Ilustracija - Copyright Profimedia

Internet prevare su gotovo postale sastavni deo kupovine preko interneta. Često dok paket ne stigne na vrata, strepimo da li ćemo uopšte dobiti željeni proizvod, a dešava se i da stigne samo jedan od nekoliko poručenih proizvoda. Šta raditi i kako se snaći tad? Evo kako je prošla jedna čitateljka.

Naime, ona je u poznatoj internet prodavnici tehničke robe poručila dva klima uređaja, bojler i nosač televizora, a na adresu joj je stigao samo – nosač posle mesec dana. Ukupna vrednost pošiljke je bila 95.000 dinara.

Kako je navela, dva dana pre nego joj je dostavljen nosač, trgovac joj je javio da bojler više nije dostupan u onlajn prodaji, a da u narednom periodu nemaju planove da istu seriju uopšte nabave. Tom prilikom je, kako kaže, od prodavnice dobila odgovor da će joj ova stavka sa liste biti refundirana.

Nakon još jednog razgovora i kašnjenja banke prilikom isplate, novac za bojler je vraćen, ali se i posle više od mesec dana nije nazirala isporuka dve poručene klime, koje su bile najskuplja naručena stavka sa cele porudžbine, ukupne vrednosti od preko 70.000 dinara.

Kako nije uspela da odustane od uređaja jer su joj iz pomenute kompanije rekli da to nije moguće jer “uređaji nisu vraćeni na lager firme“ i pošto sve liči na internet prevaru, ona se javila Tržišnoj inspekciji, od koje još nije dobila odgovor.

- Ukoliko je prodaja obavljena putem neke društvene mreže i pritom sklopljena sa bilo kim ko pritom ne poseduje neku registrovanu firmu, onda prosto nema pomoći, ali ukoliko iza prodavca stoji kompanija registrovana u APR-u, stvar je dodatno drugačija te oštećeni ima mogućnost da preko Tržišne inspekcije i policije zatraži očuvanje svojih prava i da u slučaju prevare refundira uložen novac – istakao je Dejan Gavrilović iz Organizacije potrošača udruženja bankarskih klijenata “Efektiva“, piše "Kurir".

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike