U čemu se ogleda sprega SEO optimizacije i online prodaje?

28.03.2022

11:21

0

Da bismo željeni ili, bolje rečeno, odgovarajući proizvod što pre pronašli, značajnu ulogu igra SEO optimizacija

U čemu se ogleda sprega SEO optimizacije i online prodaje?
seo - Copyright depositphotos.com

Savremeni način života nametnuo je i nove navike, drugačije rutine i potrebe. Između ostalog, to je oličeno i kroz onlajn prodaju, preko različitih veb-šopova, sajtova ili društvenih mreža. Da bismo željeni ili, bolje rečeno, odgovarajući proizvod što pre pronašli, značajnu ulogu igra SEO optimizacija.

SEO OPTIMIZACIJA KAO NEOPHODNOST U INTERNET PRIKAZIVANJU

Delovi akronima na engleskom jeziku u prevodu na naški podrazumevaju optimizaciju sajta za pretraživače, poput najposećenijeg Gugla. Tačnije, svojevrsni skup raznoraznih aktivnosti koje svojim sadejstvom čine da sadržaj bude vidljiviji na internetu, tj. brže pronađen. Pretraživani pojam, zahvaljujući sintezi tekstovnog sadržaja i vizuelnog izraza, baziran najpre na ključnim rečima i frazama, uz sve prethodne neophodne radnje, biće uočljiviji. Što je kvalitetnije urađena SEO optimizacija određenog veb-sajta ili veb-stranice, to će biti više preusmeravanja sa pretraživača na njih, čineći ih bolje rangiranima, te naposletku i posećenijima. U tom pogledu, predstavlja ključnu strategiju marketinga na internetu, koji danas ima preimućstvo, i praktično nužnost poslovanja u eri onlajna.

TRGOVINA XXI VEKA

Iako nije novina, internet trgovina je svoj vrhunac dosegla u danima koje živimo, a s obzirom na njene benefite, nije nemoguće da će s vremenom potisnuti klasičan način kupovine. Vanredne okolnosti, odnosno ograničenost kretanja usled aktuelne pandemije, utrle su put ekspanziji ove prakse, koja je potom podstakla i unapređivanje onlajn trgovine: postala je sigurnija, jednostavnija i većih mogućnosti no ikada pre. Danas faktički svaki proizvod možemo poručiti preko interneta, od namirnica do nameštaja, platiti karticom ili pouzećem, te ga i vratiti u slučaju da smo nezadovoljni. Ovo je zasigurno praktično iz više razloga, najpre jer štedimo vreme, potom na miru možemo sagledati ponudu, te kupovati sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme. Takođe, nezanemarljiva je i činjenica da nas nekom proizvodu mogu privući ili ga od njega odbiti i ocene drugih konzumenata, jer je ostavljanje komentara i iskazivanje mišljenja sastavni deo ovakve kupovine.

NEKA RANČEVI ZA VRTIĆ BUDU TRAŽENI ARTIKAL

 

Sagledajmo jedan plastičan primer iz naše svakodnevice. Deo priprema mališana za novu školsku godinu podrazumeva i nabavljanje adekvatnog pribora. Kako bismo sagledali ponudu rančeva za vrtić i odabrali najbolji, koji će svojim karakteristikama odgovarati detetu i koji će mu se svideti, a opet cenom biti pristupačan, trebalo bi da obigravamo grad posećujući knjižare. Danas je to jednostavniji proces, te u internet pretraživač možemo ukucati dečiji rančevi za vrtić i listom će biti izbačene prodavnice koje nude ovaj proizvod. U miru i natenane prelistavaćemo ponudu, filtrirati je prema specifičnostima artikla, bojama, motivima, dodacima, cenama i na kraju kupiti jednim klikom.

PRVA OPCIJA KAO NAJBOLJA?

Suština je da će prilikom pretraživanje kao prve biće pozicionirane prodavnice čiji su sajtovi na internetu najviše posećivani i koje, kao posledicu toga, neretku imaju i veću prodajnu stopu svojih proizvoda. Uobičajeno će svaki potencijalni kupac, verujući da je prvi izbor na internetu i najpouzdaniji, potražiti željeni proizvod, na primer rančeve za vrtić, baš na tom mestu. U tome je tajna veze SEO optimizacije i onlajn prodaje: bolja rangiranost dovodi veći broj posetilaca što naposletku rezultira i većim brojem kupaca.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: PR.

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike