ST. REGIS Midinght supper ritual
Luksuzni brend St. Regis, simbol neprolazne elegancije i izvanrednih iskustava, održao je ekskluzivnu Midnight Supper večeru u Geozavodu, u Beogradu na vodi
Pre više od jednog veka, u odajama prvih Njujorških arhitektonskih remek dela, dok se grad umiruje, odjekuje tihi šapat luksuza i elegancije. Ispod zlatnih lustera i izvan pogleda javnosti, nastao je ritual koji je postao sinonim za bezvremensku raskoš – Midnight supper, odnosno ponoćna gozba u hotelu St. Regis.
Kada se istorija pogleda unazad, setimo se da je Gilded Age bio vremenski period velikih promena i ekstravagancije u Americi. U toj eri, bogati i moćni su se okupljali kako bi proslavili svoje uspehe, a jedno od omiljenih mesta za takve susrete bio je hotel St. Regis. No, dok je hotel bio središte pažnje, bila je to gospođa Kerolajn Astor koja je unela suštinu i dušu u njegovu ponudu.
Kerolajn Astor, poznata kao kraljica Gilded Age ere, bila je žena koja je ne samo uticala na modu i društvene norme svog vremena, već je i kreirala legende. Jedna od njenih najpoznatijih kreacija bila je ponoćna gozba – ritual koji je narušavao tradicionalne rituale večere i donosio novu dimenziju društvenog okupljanja, samo za odabrane.
Ekskluzivni gosti hotela St. Regis bi se povlačili u privatne salone, gde bi ih čekala raskošna trpeza pripremljena s najfinijim delicijama. Svetla bi bila prigušena, a atmosfera ispunjena tanovitošću i intenzitetom. Ova gozba bila je više od finog obroka; bila je to prilika za druženje, razmenu misli, kreiranje društvenih normi i novih postulata, kao i uživanje.
Bila je to simbolika – simbolika novog početka, tajne, i ekskluzivnosti. Gospođa Astor je kroz ovaj ritual uspela da stvori jedinstveni društveni prostor i postulira prestiž.
Danas, dok se svet brzo menja i tradicije blede, Midnight supper u hotelu St. Regis ostaje kao podsetnik na prošla vremena, na sjaj i raskoš Gilded Age-a, ali i na vizionarsku dušu gospođe Kerolajn Astor. Ona je stvorila nešto što će trajati kroz generacije, podsećajući nas da je istinska elegancija bezvremenska, a raskoš duboko ukorenjena u ljudskoj duši.
Luksuzni brend St. Regis, simbol neprolazne elegancije i izvanrednih iskustava, održao je ekskluzivnu Midnight Supper večeru u Geozavodu, u Beogradu na vodi. Ova spektakularna večera predstavlja najavu otvaranja prvog hotela St. Regis u Beogradu na proleće 2024. i obećava da će uneti internacionalni sjaj u srpsku prestonicu.
Ovaj legendarni ritual gospođe Kerolajn Astor, koja je još od 19. veka okupljala društvenu elitu u Njujorku, neretko je bio uveličan prisustvom našeg slavnog naučnika Nikole Tesle. Večera, koja je bila spektakl za odabrane, održana je u Beogradu u čast te istorijske veze i kao obećanje da će hotel St. Regis biti ne samo luksuzna destinacija, već i čuvar, odnosno legat prijateljstva našeg slavnog naučnika i Džona Džejkoba Astora.
,,Gospođa Kerolajn Astor, majka osnivača St. Regis brenda, i naš čuveni Nikola Tesla, dele duboke korene u istoriji luksuza i inovacija", objasnila je Agnješka Rog Skšinjaš, Vice President Marriott International grupacije za luksuzne brendove u Evropi. Ova Midnight Supper večera je prvi korak ka obnovi tog prijateljstva i donošenju jedinstvenih St. Regis iskustava u srpsku prestonicu.
Tokom intimnog spektakla u Geozavodu, prisutni su imali priliku da dožive slavne St. Regis rituale, uključujući autentičnu miksologiju Bloody Mary koktela, koji je kreiran u St. Regis Njujorku, ,,sabrage" obred, kojim se svakodnevno u hotelu St. Regis označava prelazak dnevne u večernju atmosferu, i večeru po ugledu na trpezu i wine pairing gospođe Kerolajn Astor.
Spektakularnoj večeri prisustvovali su se ugledni gosti iz sveta kulture, sporta, medija i biznisa, čineći događaj izuzetno značajnim i ekskluzivnim. Dodatno, poseban sjaj i uzvišenost večeri donelo je prisustvo prve dame Srbije, gospođe Tamare Vučić. Njen dolazak je dodatno istakao važnost i prestiž događaja, čineći ga trenutkom koji će ostati urezan kao početak nove istorije.
Ovo je prvi, inicijalni događaj kojim će hotel St. Regis, koji se otvara na proleće 2024. godine, doneti renesansu beogradskom kosmopolitskom renomeu. Mark de Rajter, generalni direktor St. Regis hotela u Beogradu istakao je:,, Hotel St. Regis Beograd će biti destinacija za sve one koji traže mnogo više od luksuza; to će biti mesto gde će se stvarati nezaboravna iskustva, uspomene koje će trajati čitavog života. Nestrpljiv sam da započnemo nova prijateljstva i gradimo novu tradiciju, po uzoru na ovo što nas vezuje već više od jednog veka. "
St. Regis Beograd će postati deo bogate istorije i kulture Beograda, inspirisan ljubavlju Nikole Tesle prema inovaciji i perfekciji. Ovaj luksuzni hotel donosi sa sobom nasleđe, ponosno noseći zastavu izvanrednih iskustava i usluge koja će obogatiti srpsku prestonicu i privući sve one koji traže nešto posebno.
St. Regis Beograd predstavlja monumentalnu prekretnicu za Beograd i za St. Regis brend. Otvoriti vrata ovog luksuznog hotela u srcu srpske prestonice znači otvoriti vrata svetu raskoši, ugleda i vrhunskog iskustva. Beograd, sa svojom bogatom istorijom i živopisnom kulturom, prirodno je stanište za brend St. Regis, čije se vrednosti podudaraju sa srpskim duhom gostoprimstva. Ovaj hotel će biti ne samo destinacija za putnike iz celog sveta, već i mesto gde će se stvarati priče koje će se prepričavati decenijama unapred.
Beogradski St. Regis je i svedočanstvo inovacije, budući da je smešten u Kulu Beograd i predstavlja simbol koncepta ,,The Glass House". Ovaj koncept u St. Regis hotelima kombinuje modernu arhitekturu, luksuzni dizajn i prirodni svet kako bi stvorio inspirativne i nezaboravne prostore za goste. Ovi prostori često služe kao atrakcija sami po sebi i doprinose ukupnom luksuznom doživljaju boravka u St. Regis hotelima.
O brendu St. Regis:
Brend St. Regis, deo Marriott International portfolija, predstavlja vrhunski luksuzni brend sa bogatom istorijom koja datira još iz 19. veka. St. Regis hoteli širom sveta su sinonim za izvanrednost, uslugu na najvišem nivou i nezaboravna iskustva. Svaki St. Regis hotel je osmišljen tako da odražava autentičnost i kulturu svog odredišta, pružajući gostima izuzetne usluge i luksuzne sadržaje Ukrštajući klasičnu sofisticiranost sa modernim senzibilitetom, St. Regis se posvećuje pružanju izuzetnih iskustava u preko 40 luksuznih hotela na najprestižnijim adresama širom sveta. Od otvaranja prvog St. Regis hotela u Njujorku pre više od veka, delo Džona Džejkoba Astora IV, brend se nepokolebljivo drži visokih standarda personalizovane i anticipativne usluge prema svim svojim gostima, besprekorno isporučene St. Regis Butler uslugom, koja predstavlja i lični pečat ovog brenda. Nastao iz jedinstvenog nasleđa i oblikovan za moderne poznavaoce koji teže najboljim mogućim iskustvima, St. Regis definiše savremeni glamur i sofisticiranost kao vodeći luksuzni brend u industriji hotelijerstva sa nepokolebljivom posvećenošću izvrsnosti. U sopstvenom univerzumu gde svaki trenutak postaje izvanredan, St. Regis nudi iskustvo koje oduzima dah, stvarajući nezaboravne uspomene za sva vremena.
O Marriott International:
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) je vodeća hotelska kompanija sa sedištem u Bethesda, Merilend, SAD, sa više od 7.800 objekata u više od 130 zemalja i teritorija. Marriott operiše i franšizira hotele i licencira odmarališta širom sveta pod najpoznatijim brendovima u industriji. Kompanija takođe pruža usluge upravljanja hotelskim objektima pod brendom Marriott.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari