"Trojka" godinama "privremeno" ukinuta: Građanima ostaje nada da će do 2024. rakovički bulevar biti povezan sa Mostom na Adi

29.01.2023

18:45

0

Ova tramvajska linija ukinuta je 2019. godine zbog radova u Rakovici

"Trojka" godinama "privremeno" ukinuta: Građanima ostaje nada da će do 2024. rakovički bulevar biti povezan sa Mostom na Adi
Most na Adi - Copyright 24sedam/Katarina Mihajlović

Gotovo četiri godine je prošlo otkako su Beograđanima ukinute tramvajske linije 3 i 3L zbog radova u Bulevaru patrijarha Pavla i Ulici Pere Velimirovića.

Te famozne 2019. godine iz JKP GSP "Beograd" najavili su da se ove linije privremeno ukidaju i da će ih zameniti alternativne, koje ne pokrivaju celu trasu "trojke". 

Tanjug/Miloš Milivojević
 

"Trojka" je tada ukinuta zbog radova na delu od Topčidera do Kneževca. Kada su početkom septembra te godine počeli radovi na Bulevaru patrijarha Pavla, na delu od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, a koji ni do danas nisu u potpunosti završeni (čeka se još i adaptacija tramvajskog koridora), bilo je kao dan jasno da putnici ne treba da se nadaju skorom vraćaju "trojke" na njenu staru trasu. 

Tokom radova na kompletnoj rekonstrukciji Savskog trga, tramvajska linija 3 nije saobraćala Savskom ulicom.

Još tada je bilo jasno da će "trojka" biti van stroja sve dok se kompletno ne finiširaju radovi na rakovičkom bulevaru.

"Privremeno" ukidanje se pretvorilo u sada već četvorogodišnje, te su sugrađani stekli utisak kao da čuvenu "trojku" nadležni neće ni vraćati na redovnu trasu. 

Žiteljima Rakovice ostaje nada u rok - leto 2024. godine, kada bi trebalo da se kompletiraju radovi na Mostu na Adi i Bulevaru patrijarha Pavla, jer će to značiti samo jedno - ponovno uspostavljanje čuvene "trojke".

Radovi na rakovičkom bulevaru se otegli kao gladna godina 

Grad Beograd
Završeni radovi na Bulevaru patrijarha Pavla 

Rekonstrukcija na deonici od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, dužine 1,8 kilometara, počela je još u septembru 2019. godine, a nakon skoro četiri godine neimari su izmestili bagere i mašine sa ovog dela saobraćajnice.

Sa završenim radovima na toj etapi, neimari "Železnice Srbije" su u 2023. počeli sa izmeštanjem vozne infrastrukture, što ujedno predstavlja i početak spajanja Bulevara patrijarha Pavla sa Mostom na Adi. 

Povodom novih radova nedavno se oglasio i gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić koji je istakao da bi građevinska dozvola za tu deonicu trebalo da bude izdata u narednih mesec i po do dva, što znači, kako je on dodao, da bi uz poštovanje rokova u leto 2024. trebalo da bude završeno spajanje sa Mostom na Adi. 

Tek kada se Bulevar patrijarha Pavla poveže sa Mostom na Adi, građani koji idu iz pravca Novog Beograda će umesto da skreću levo pored Topčiderskog parka i prema Ulici Teodora Drajzera, što je inače usko grlo, ići pravo bulevarom sa četiri trake i obilaziti Topčiderski park.

Takođe, to znači da će ponovo doći i do uspostavljanja redovne trase tramvajske linije 3 i 3L.

Bonus video

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike