Novi trend pevačica! Prodaju parfeme, a najveći haos je svojevremeno napravila Ceca (FOTO)

26.12.2021

08:45

0

Rešile da ponude publici nešto i pored hitova, sa svojim potpisom

Novi trend pevačica! Prodaju parfeme, a najveći haos je svojevremeno napravila Ceca (FOTO)
ATAImages / 24sedam

Mlada pevačica Anđela Ignjatović, poznatija kao Breskvica, mnoge je zaintrigirala pošto je objavila na svom Instagramu da je za javnost pripremila veliko iznenađenje.

Kako je dugo nije bilo, njeni fanovi su zasigurno pomislili da je u pitanju neki novi hit, međutim brzo ih je razuverila - pokazavši parfem koji je osmislila, a koji, sudeći po emidžiju breskve koji je iskoristila, ima voćnu notu.

Pod imenom „Destiny" i na prirodnoj bazi, a sa potpisom mlade pevačice, ne košta ni pune tri hiljade dinara. Sve što je naglasila je da su zalihe ograničene, da se trenutno može poručivati samo u Srbiji, te da 10 odsto prihoda ide u humanitarne svrhe.

Sanja, Ivana i Ksenija

Njene koleginice sa scene Ivana Nikolić, Sanja Vučić i Ksenija Knežević iz sastava „Hurricane" pored još dve nove pesme „'Ajde, bre" i „Set the world on fire", u susret praznicima takođe su nedavno lansirale i liniju parfema. Na taj način svakako su obradovale publiku koja se sa njima uvek ludo provodi na nastupima.

Na njihovom sajtu, pored niza provokativnih fotografija, takođe se nalazi opcija za naručivanje bočica različitih mirisnih nota i to za „pristojnu" cifru.

ATAImages/ Antonio Ahel
 

Devojke, međutim, svakako nisu jedine među poznatima koje su, po ugledu na svetske zvezde, rešile da „namirišu" publiku.

Cecina „Iluzija"

Ražnatovićeva je napravila haos kad je predstavila „Illusion" za, kako je rekla, „sve jake žene", pre oko šest godina.

ATAImages/Antonio Ahel
 

- Mislim da svi imamo iluzije, različito doživljavamo stvarnost. Nekada se stvari čine drugačijim nego što jesu. Kada sam bila dete, imala sam i iluzije i snove o tome šta želim da postanem i šta hoću od života. Kao što vidite, snovi su se ostvarili. Ali sve to zajedno, sve što čini život neizvesnim i uzbudljivim, dovelo je do toga da ovaj divni parfem dobije intrigantno ime - „Illusion“... Cilj je da se žena oseća slobodno, jako, samouvereno, elegantno i ženstveno. Kad imaš sve te adute u sebi i pored sebe, sve je lakše. Tako se i ja osećam, a svaka žena koja je samouverena pre će zapasti za oko nego ona koja je pokunjena i nesigurna - objasnila je ona svojevremeno za medije, ali to nije bio jedini put da je samo mirisom napravila opštu pometnju. 

Samo za prijatelje

- Ja sam 1998. imala parfem, ali nije bio za široku masu, već samo za prijatelje. Oko 1.000 komada je izrađeno. Sad u ovom međuprostoru kada nisam izdala album razmišljala sam kako da iznenadim publiku i držano je sve u velikoj tajnosti. Godinu i po dana smo radili na tome da bi sve bilo kako treba. Parfem je ekskluzivan, u luksuznom pakovanju i dugo smo radili na njegovoj noti, kristalisali je do trenutka dok nisam rekla: „To je to“ - otkrila je bila ona. 

Na listi pevačica, sa druge strane, tu je i Emina Jahović, koja takođe nije razočarala.

Emina Jahović ATAImages/Antonio Ahel
 

Među poznatim damama, Verica Rakočević takođe je od „VR", preko „Fragransa 03", „Tiburon Azul"... Svaki put uživala pružajući javnosti i ovu opciju.

Velika pompa nastala je i kada je blogerka Zorana Jovanović, poznatija kao Zorannah, napravila svoju mirisnu notu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ana2cats (@ana2cats)

 

Po ugledu na svetske zvezde poput Dženifer Lopez, Kim Kardašijan, Sare Džesike Parker... Domaće poznate ličnosti očito nisu propustile priliku da i na ovaj način prošire svoj brend, ali i lepo zarade, kada im se ta prilika ukazala. Osim mirisa, posebno su vodili računa i o pakovanju, ne bi li se pokazali u najlepšem svetlu.

Bonus video:

24sedam TV

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti