Posetiocima pozlilo za vreme šokantne opere "Sankta": Seks uživo i velike količine prave krvi (FOTO/VIDEO)
Glumačka postava, koja je u potpunosti ženska, obično nastupa delimično ili potpuno gola
Skoro 20 posetilaca pozorišta u Štutgartu zahtevalo je medicinsku pomoć zbog teške mučnine nakon što su odgledali operu ''Sankta''.
- U subotu je bilo osam, a u nedelju 10 ljudi o kojima je naša služba za posetioce morala da brine - izjavio je portparol opere Sebastijan Ebling o dve predstave ''Sankta'', dela austrijske koreografkinje Florentine Holcinger.
I pored brutalnosti, predstave rasprodate
Kontroverzna predstava, koju je kreirala koreografkinja i rediteljka Florentina Holcinger sadrži scene seksa uživo, pirsing i velike količine lažne i prave krvi.
Izveštaji o ozbiljnim simptomima mučnine i šoka kod gledalaca ipak nisu prouzrokovali komercijalnu štetu po operu, pošto su karte rasprodate ne samo za preostalih pet izvođenja u Štutgartu, već i za one u pozorištu u Berlinu, gde će delo biti prikazano u novembru.
Gutanje mača uživo, tetoviranje i masturbacija
Kako prenosi Gardijam, Holcinger je poznata po slobodnim predstavama koje brišu liniju između plesnog teatra i vodvilja.
Glumačka postava, koja je u potpunosti ženska, obično nastupa delimično ili potpuno gola, a prethodne predstave uključivale su gutanje mača uživo, tetoviranje, masturbaciju i akcione slike sa krvlju i svežim izmetom.
- Dobra tehnika u plesu za mene nije samo neko ko može da uradi savršen tendu, već i neko ko može da urinira na mig - rekla je Holcinger za Gardijan u intervjuu ranije ove godine.
Opera o mohaninji koja je zazidana živa
Sankta, prva opera za Holcinger, premijerno je izvedena u državnom pozorištu Meklenburg u Šverinu u maju, a zasnovana je na ekspresionističkoj operi Pola Hindemita iz 1920-ih ''Sancta Susanna''.
Hindemitova originalna opera govori o mladoj monahinji koja, uzbuđena pričom koju je ispričala jedna od starijih žena u manastiru, stupa na oltar naga i čupa lopaticu sa Hristovog torza. Susret sa velikim paukom navodi je da se pokaje za svoj postupak i moli druge monahinje da je zazidaju živu.
Delo je prvobitno trebalo da bude premijerno prikazano u državnoj operi u Štutgartu 1921. godine, ali je na scenu postavljeno tek 1922, nakon protesta protiv njegovog navodno svetogrdnog sadržaja.
Originalni nastup ove godine u Štutgartu je zamenjen golim monahinjama koje se kotrljaju na pokretnom polu-pajpu u centru bine, zidom razapetih golih tela i sveštenicom lezbijkom koja služi misu.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari