Skandal uoči još jedne premijere filma "Barbi": Ljuti fanovi iz Japana uzvratili žestoko (FOTO)

02.08.2023

18:30

0

Obožavaoci iz zemlje izlazećeg sunca nisu "sedeli skrštenih ruku"

Skandal uoči još jedne premijere filma "Barbi": Ljuti fanovi iz Japana uzvratili žestoko (FOTO)
Margo Robi - Copyright Profimedia

Ovog leta "ceo svet je poludeo" za filmovima "Barbi" i "Openhajmer" pa je tako nastao fenomen "Barbihajmer". Dok je film "Barbi" jedna nežna, nostalgična i ružičasta priča o najpopularnijoj lutki film "Openhajmer" je potpuno mračan film o "ocu atomske bombe".

Japanska podružnica američkog Vorner Brosa – Vorner Vros Japan, javno se izvinila zbog mimova sa slikama eksplozije atomske bombe u promotivnoj kampanji trenutno jednog od najpopularnijeg filma "Barbi".

Profimedia
 

Naime, bliži se datum premijere  filma "Barbi" u Japanu ali i datum godišnjice bombardovanja Hirošime i Nagasake.

Neumesna promotivna kampanja

Premijera filma "Barbi" u Japanu je zakazana za 11. avgust, tačno pet dana nakon 78. godišnjice američkog atomskog udara na grad Hirošimu.

Premijera filma "Openhajmer" koji govori o "ocu nuklerane bombe" u Japanu još nije zakazana. 

Profimedia
 

Međutim u promotivnoj kampanji za premijeru filma "Barbi" u Japanu na plakatu iznad glave Margo Robi dodat je velik oblak pečurke aludirajući na eksploziju nakon pada atomske bombe.

Još mimova razbesnelo fanove

Drugi mimovi koji su razbesneli japanske korisnike društvenih mreža uključuju i onaj sa glumcem Kilijanom Marfijem, koji prikazuju Marfija kako na ramenu nosi Margo Robi uz zvanični reklamni slogan za film Barbi koji glasi "Biće to leto koje se pamti".  

Profimedia
 

U saopštenju kompanija Vorner Bros Japan navela je da je "izuzetno žalosno što je matična kompanija iz SAD reagovala na objave obožavatelja "Barbihajmera" na društvenim mrežama".

Na to je potom reagovala američka kompanija koja je navela da "Vorner Bros žali zbog nedavnog bezosećajnog angažovanja na društvenim mrežama" i da se iskreno izvinjava.

Ružičaste fotografije sa slikom kula iz Njujorka

Jedan od fanova na Tviteru je napisao:

- Znate li koliko je ljudi brutalno ubjeno atomskom bombom? Hoće li "Barbi reklamirati Holokaust? Sram vas bilo!

Međutim, ljuti fanovi iz Japana nisu želeli da "sede skrštenih ruku"i  uzvratili su istom merom.

Oni su na ovaj neprimeren potez uzvratili haštagom #NoBarbenheime uz koji su stavljali ružičaste fotografije sa slikom kula iz Njujorka koje su pogođene 11. septmbra.

Bonus video:

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike