Da li su bioskopi postali groblja za filmove? Šokantni podaci u koje je teško poverovati!

16.05.2023

17:01

0

Autor: Dejan Ćirić

Novi trendovi ne zaobilaze ni najveće hitove

Da li su bioskopi postali groblja za filmove? Šokantni podaci u koje je teško poverovati!
Copyright Profimedia

Striming servisi su osvojili svet i čini se da neverovatnom brzinom bacaju u drugi plan bioskope koji izgleda polako, nažalost, postaju deo istorije.

Iako su svetske premijere i dalje glamurozne i spektakularne, prema najnovijim podacima koje prenosi Indie Wire, filmovi imaju sve kraći bioskopski život i  mnogo brže idu na striming servise, a taj prosek u ovoj godini je 30 dana.

Pexels
 

Iznenađujuća pravila

Nakon 41 dana i više od 518 miliona dolara zarađenih u američkim bioskopima, „Super Mario Braća Film“ će od danas, 16. maja, početi da se prikazuje na striming servisima. Ovaj blokbaster je neočekivano počeo da obara neke rekorde, tako da ovaj podatak iznenađuje, jer bi verovatno mogao da zaradi još novca u bioskopima, ali to je odluka koja je u skladu sa novim trendovima i ne zaobilazi čak ni najveće hitove.

Profimedia
 

„Top Gan: Maverik“ je u bioskopima zaradio 575 miliona dolara, ali je na striming servise stigao tek 98 dana kasnije, što jeste izuzetak, ali, recimo, Universal studio ima pravilo da filmovi koji zarade više od 50 miliona dolara mogu da idu na striming već posle 31 dana.

Trideset dana u bioskopima

Februarska procena prosečnog bioskopskog života filma u prethodnih šest meseci bila je 35 dana, a u ovom trenutku ona iznosi 30 dana, što znači da su filmovi sve kraće u bioskopima.

Pexels
 

Pet filmova je bilo u bioskopu duže od 45 dana, ali je, s druge strane, čak 11 prikazivano kraće od tri nedelje. „Šazam! Gnev bogova“ je u bioskopima proveo 21 dan, „Zli mrtvi: Buđenje“ 18 dana, a film „Air“ 28 dana.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike