"Euronews Srbija“ menja medijsku scenu naše zemlje: Startovao novi informativni kanal!

06.06.2021

11:43 >> 11:46

0

Autor: 24sedam

Cilj Euronewsa Serbia” je da gledaocu ponudi informacije koje su tačne, objektivne, nepristrasne i politički neobojena.

"Euronews Srbija“ menja medijsku scenu naše zemlje: Startovao novi informativni kanal!
24sedam/Goran Sivački - Copyright 24sedam/Goran Sivački

Pre nekoliko dana startovao je informativni kanal “Euronews Serbia” koji je okupio tim trenutno najboljih novinara i voditelja u zemlji. Kako se napominje iz ove kuće, novi kanal u Srbiju donosi ono što je “Euronews” svuda u svetu – nepristrasno i objektivno informisanje.

– U polarizovanom društvu kakvo je srpsko, mediji nažalost dele istu sudbinu. Naš posao je da se takvoj polarizaciji odupremo, da se ne priklanjamo i ne svrstavamo, da radimo pošteno i u medjiski prostor donesemo ozbiljnost i pouzdanost. Za ovo društvo, to nije malo. Naprotiv – priča izvršni producent Svetlana Janićijević.

Ona naglašava da će se ekipa pre svega baviti Srbijom, ali i da je prednost u tome što mogu koristiti sadržaje široke Euronews mreže. Janićijevićeva ističe da je ovo zaista redakcija u kojoj nema slabih karika.

– Mnogo je dobar osećaj kada radite u okruženju u kome svi znaju svoj posao i rade ga besprekorno. Imamo odlične reportere, voditelje i urednike koji su došli iz različitih televizija i redakcija, ali brzo smo postali tim profesionalaca koji umeju da misle, znaju da rade i umeće da se usprotive eventualnom pritisku iz bilo kakvog centra umišljene ili neumišljene moći… Sve bi ih izdvojila i zato neću nikog. Možda samo najmlađe reportere kojima je ovo prva redakcija i još ih ne znate a neki će biti sjajni – kaže ona.

24sedam/Goran Sivački

Glavni urednik Bojan Brkić ističe da je cilj “Euronewsa Serbia” nešto što bi trebalo da smatramo krajnje neambicioznim, čistom osnovom novinarstva – da gledaocu ponudi informacije koje su tačne, objektivne, nepristrasne i politički neobojena.

– I po ugovoru o franšizi sa “Euronewsom“ u Lionu, ali pre svega i po našoj želji, i želji vlasnika „Arena Channels Group“, “Euronews Serbia“ treba da se pridržava profesionalnih standarda i uređivačkih principa davaoca franšize, medijske kuće “Euronews“ koja se već 29 godina emituje iz Liona. A njihov glavni moto je “All views” (Sva gledišta). Dakle, naš cilj je da omogućimo gledaocima u Srbiji da grade sopstveno mišljenje o događajima, pojavama i ljudima na osnovu raznih informacija, stavova i tačaka gledišta koje će videti u našem programu. Mi ćemo im reći sve o događaju ali im nećemo reći šta o njemu treba da misle, niti će moći da zaključe kakvi su politički stavovi i preferencije naših urednika i voditelja. Još jedan cilj, koji je pitanje formata, jeste da budemo glavni izvor informisanja ljudima koji su zaposleni i dinamični i u stvari nemaju vremena da gledaju televiziju. Zato su naše vesti, kao i kod većine njuz kanala, brze i često se ponavljaju. Ako nas gledate samo 15 minuta, bićete informisani – tvrdi Brkić.

Moto “Euronewsa“ je da je program otvoren za sve uglove i gledišta.

Pročitajte još:

– Lično bih bila zadovoljna kada bismo uspeli da otkrijemo neke nove pametne i obrazovane ljude u svim segmentima ovog društva. Da čujemo neke nove poglede na goruće teme, da vodimo neke korisne debate koje na kraju nude i neka rešenja… Sve češće u Srbiji možete čuti ljude kako komentarišu da moraju da gledaju ili čitaju više različitih medija kako bi stekli pravu i što realniju sliku o tome šta se dešava u društvu. Ili one koji kažu da više ne mogu da gledaju nijedan medij jer im je sve previše jednostrano. Ima i tu preterivanja, ali, generalno, volela bih da gledam medij koje me neće “silom” ubeđivati u neko svoje tumačenje istine dok svako drugo odbacuje kao pogrešno. Ja tako vidim “Euronews” – mišljenja je Janićijevićeva.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike