Doktor Milovan Bojić ponovo žrtva prevare: Internetom sada kruže reklame sa njegovim likom za preparat za potenciju!

07.02.2024

19:03

0

Ovo nije prvi put da se Bojićev lik i delo koriste u svrhe internet prevara

Doktor Milovan Bojić ponovo žrtva prevare: Internetom sada kruže reklame sa njegovim likom za preparat za potenciju!
Copyright ATAImages/ Antonio Ahel/Profimedia

Internetom kruže reklame u kojima dr Milovan Bojić, direktor Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje", promoviše lek za potenciju. Međutim, iz Instituta demantuju da Bojić ima bilo kakve veze sa promocijom i navode da će se njihov direktor obratiti nadležnim službama kako bi se sprečila dalja zloupotreba njegovog imena.

- Na internetu se pojavio oglas i reklama lažnog sadržaja kojim prof. dr Milovan Bojić (u izmišljenom intervjuu, i po profesiji urolog) preporučuje izvestan preparat pod nazivom 'TestoY' koji se, navodno, može kupiti u apotekama kao izuzetno efikasan. N.N. lica su, kao i mnogo puta do sada, zloupotrebila delo doktora Bojića u nameri da ljude varanjem ubeđuju u delotvornost pomenutog preparata, kako bi poboljšali svoje zdravlje, a oni na tome profitirali - navodi se u saopštenju.

Tv Pink Printscreen
Dr Milovan Bojić

Takođe, oni navode da će Bojić zbog zloupotrebe njegovog imena preduzeti sve moguće mere da se odgovorni strogo kazne, kao i da će u cilju zaštite od kriminalnog ponašanja kojima su ugroženi njegov identitet, ime i reputacija, pokrenuti postupak pred Odeljenjem za borbu protiv visokotehnolokog kriminala Višeg tužilaštva u Beogradu.

Iz Instituta "Dedinje" navode i da korišćenje imena Bojića u lažnom promovisanju preparata za potenciju predstavlja ozbiljno kršenje medicinskih standarda i dovodi u pitanje poverenje pacijenata, ugrožavajući profesionalni integritet i struku.

Podsetimo, iz Instituta "Dedinje" su se početkom godine već oglašavali povodom zloupotrebe Bojićevog lika i dela.

Tada su upozorili su građane da je zloupotrebom veštačke inteligencije Bojić iskorišćen za reklamiranje lekova.

- Radi se o izmišljenom intervjuu Milovana Bojića u kojem je pomoću veštačke inteligencije iskorišćena njegova fotografija i generisan glas, a potom je sadržaj plasiran na društvenim mrežama. Sve je učinjeno kako bi se prikazala lažna reklama u kojoj Bojić reklamira tablete protiv visokog pritiska - naveli su u saopštenju početkom januara. 

Bonus video: 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam/RTS

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike