Lučić: Želimo da stavimo tačku na koncept monopola SBB-a

10.02.2021

09:56 >> 10:06

0

Zadatak svakog menadžmenta, a i radnika, jeste da budu najbolji u tržišnoj utakmici, navodi direktor Telekoma

Lučić: Želimo da stavimo tačku na koncept monopola SBB-a
Copyright Tanjug

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić rekao je danas povodom internih dokumenata tog preduzeća, koje je objavio N1, da se tu radi o zameni teza i da Telekom samo želi da stavi tačku na koncept monopola SBB-a i Junajted grupe.

Upitan u “Uranku” na K1 da objasni interna dokumenta koja su procurela u javnost i da li se u njima navodi da će Telekom zahvaljujući saradnji sa Telenorom imati koristi u smislu da će to dovesti do urušavanja SBB-a, Lučić kaže:

Cilj je samo zamena teza

– Zadatak svakog menadžmenta, a i radnika, jeste da budu najbolji u tržišnoj utakmici. Kada je reč o curenje internih dokumenata i legitimne diskusije unutar užeg menadžmenta, cilj je bio samo da se zamene teze. Ovde se postavljaju dva osnovan pitanja: Zašto nekom kao što je SBB ne bi odgovorao ulazak još jednog konkurenta iz EU uzimajući u obzir da SBB i dalje ima 46 odsto tržišnog učesća u televiziji i ima niz kanala, a samim tim ima i Dajrekt mediju koja drži faktički oko 50 odsto marketing prostora i samim tim i dalje najbolju poziciju.

Lučić ističe da su, s druge strane, ugovori sa Telenorom urađeni po najboljoj evropskoj praksi i da doprinose liberalizaciji tržišta, kao i da će to biti dobro za sve, uključujući i korisnike.

Telekom Srbija; Profimedia

– Ako već moram da objasnim neka interna dokumenta, pod tim pojmom urušavanja i stavljanjem tačke mi smo, pre svega, mislili na koncept monopola koji su SBB i Junajted grupa stvarali decenijama – dodao je on.

Činjenica je, kaže, da je polovinom 2018. godine postojao “jedan savez kablovskih operatera”, odnosno kartel, koji je funkcionisao tako da se oni nisu međusobno napadali, već su isključivo napadali Telekom Srbija, koji je bio veoma trom iz nekih čudnih razloga i nije se snalazio na tržištu.

SBB imao ogromno učešće u nekim gradovima

– Imali ste situaciju da u četiri najveća grada Telekom ima učešće u televiziji manje od jedan odsto, u fiksnom internetu oko devet odsto, dok je tržišno učešće SBB-a u Novom Sadu i Kragujevcu bilo skoro 100 odsto, to jest 97 odsto. Taj vođa saveza SBB odlučivao je ko će koje kanale na kojoj teritoriji da emituje, ne samo kanale Junajted grupe, već i kanale kao što su Foks, Krajm investigejšn, Histori i drugo. Telekom do prošle godine nije imao Foks kanale – rekao je Lučić.

Pročitajte još

Tako da je Telekom, navodi on, u poslednje dve godine radio to da faktički to stanje monopola razreši i da sada na tržištu postoje dva bitna igrača.

– Osim SBB-a sada se Telekom probudio i jedan dobar igrač i veća je konkurentnost i bolje je za korisnike. Mi smo probali da stavimo tačku na nešto što je bilo, po nama, dosta loše za tržište, kao i da fiksni internet i televizija budu u stanju potpunog monopola – naglasio je Lučić.

Dodao je da je to razlog zašto se protiv Telekoma vodi medijska kampanja u prethodne dve godine.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike