aktuelno

Strpite se još malo: Plazme će biti svuda već od…

03.06.2025

11:42

0

Autor: R.B.

Iz požarevačkog Bambija javljaju kada će omiljeni keks biti u svim prodavnicama

Strpite se još malo: Plazme će biti svuda već od…
Copyright Promo: Bambi/Nikola Rudić

Skoro godinu dana nakon požara u fabrici "Bambi", kada su izgorele linije za proizvodnju veoma popularnog keksa "plazma", iz Poćarevca najavljuju kada će kupci moći da se namire bez dodatne potrage.

Direktor "Bambija", Dragan Stajković, rekao je za RTS da opet „reke plazme" teku iz Požarevca i da će do kraja juna ili početkom jula "plazma" u svim oblicima i u svim pakovanjima biti 100 posto prisutna i u Srbiji i u regionu.

Sve proizvodne linije su obnovljene i sada se "plazma" konačno proizvodi u punom kapacitetu - dnevno se proizvede 90 tona.

– Opet reke „plazme“ teku iz Požarevca, opet se oseća miris. Mi smo zbog toga zaista beskrajno srećni. Krenuli smo već da punimo tržište, znači roba je već krenula ka tržištu, tokom maja, ne u punom kapacitetu, tokom juna će biti u punom kapacitetu, ja očekujem do kraja juna – početkom jula, da će u svim oblicima, u svim pakovanjima biti 100 posto prisutna i u Srbiji, a tako i u regionu – rekao je Stajković.

Prema njegovim rečima, ovo je prva faza koja je završena 10 meseci nakon izbijanja požara, u nju su instalirane dve najveće linije koje postoje u Evropi, najmodernije tehnološke linije, dugačke više od 400 metara.

– Kapaciteti će biti dovoljni da zadovolje neku tražnju od pre incidenta koji se dogodio. Mi nastavljamo dalje, krećemo u drugu fazu fabrike. To će se graditi ovde neposredno pored, ta fabrika će biti gotova krajem iduće godine. To će biti fabrika koja će biti u svakom mogućem pogledu tehnološko čudo i vizuelno čudo i konceptualno čudo, tako da iduće godine biće to ponos i „Bambija“, i Požarevca, i Srbije, i svih nas“, naveo je direktor fabrike.

Na pitanje koliko se promenilo tržište dok "plazme" nije bilo, Stajković kaže da su očekivali da će se promeniti mnogo više, ali se ono nije u mnogome promenilo iz dva razloga: prvo, "plazma" je dokazala koliko je jak brend, jedan od najjačih brendova kako u zemlji tako i u regionu, a s druge strane, potrošači su pokazali neverovatnu ljubav, strpljenje i lojalnost prema ovom brendu.

Ističe da je za radnike bilo i plata i bonusa i svega, baš kao što je bilo i pre požara.

BONUS VIDEO

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike