"Er Srbija" pokrenula konkurs za maskotu kompanije: Simbol koji povezuje kompaniju sa putnicima i širi pozitivnu energiju
Najbolje rešenje, koje izabere stručni žiri, biće nagrađeno putovanjem za četiri osobe na bazi sedam noćenja koje se može realizovati do kraja 2024. godine
Srpska nacionalna avio-kompanija "Er Srbija" pokrenula je konkurs za maskotu kompanije i pozvala punoletne građane Srbije da daju predloge kreativnog rešenja i imena buduće maskote, saopštila je danas ta kompanija.
Kako se navodi, zainteresovani za učešće u konkursu ideje mogu da pošalju najkasnije do ponedeljka, 27. maj u 23.59 časova, na mejl adresu [email protected], sa naznakom "Maskota AirSERBIA", uz obavezno navođenje svog imena i prezimena i kontakt telefona.
Najbolje rešenje, koje izabere stručni žiri, biće nagrađeno putovanjem za četiri osobe na bazi sedam noćenja koje se može realizovati do kraja 2024. godine, a pripremljene su i vredne nagrade i za drugoplasiranu i trećeplasiranu kreativnu ideju.
Direktor za komercijalu i strategiju "Er Srbije" Boško Rupić naglasio je da maskota predstavlja simbol koji povezuje kompaniju sa putnicima i širi pozitivnu energiju.
- Maskota je neizostavan deo identiteta mnogih kompanija. Ona pobuđuje dobro raspoloženje, predstavlja simbol povezanosti i prijateljstva. Verujemo u kreativnost i talenat naših građana i zato ih pozivamo da se uključe u konkurs i pomognu nam da odaberemo maskotu koja će nas predstavljati širom sveta - rekao je Rupić.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari