Potpisujemo ili „zabijamo prvi ašov“ za još 378 kilometara savremenih puteva

12.08.2021

08:30

0

U Srbiji se trenutno gradi 324 km autoputeva i brzih saobraćajnica a još više od toga tek treba da počne da se pravi, najavljuju iz Koridora Srbije

Potpisujemo ili „zabijamo prvi ašov“ za još 378 kilometara savremenih puteva
Copyright Tuneli na autoputu Miloš Veliki, Screenshot:Youtube/Putevi Srbije

Direktor „Koridora Srbije“, Aleksandar Antić, izjavio je danas da se u Srbiji gradi 324 kilometra autoputeva i brzih saobraćajnica. Uz to ulazi se u fazu finalizacije ugovora projektno-tehničke dokumentacije nekoliko projekata i do kraja godine očekuje se potpisivanje ugovora ili početak izgradnje novih 378 kilometara.

O Sopotskoj petlji

Kada je reč o Sopotskoj petlji, Antić kaže da taj projekat pokazuje brigu o interesima građana.

– Tokom izgradnje Koridora 10 i novog autoputa određena sela su izgubila komunikaciju sa regionalnim putevima. Izlazeći u susret zahtevima meštana izgradili smo taj projekat koji omogućava da sela u Pirotskom kraju imaju komunikaciju kakvu su imali, ali ima i širi značaj za taj kraj – kazao je Antić.

U ovom trenutku se gradi, kaže Antić za TV Pink, Moravski koridor (112 kilometara), Sremska Rača – Kuzmin (18 kilometara), obilaznica oko Beograda (13,5), Preljina – Požega (31), Ruma – Šabac – Loznica (77), Valjevo – Lajkovac (17,5), Fruškogorski koridor (47,7) i deo autoputa „Miloš Veliki“ na deonici Novi Beograd – Surčin (7,9 kilometara).

Do kraja godine počeće se sa izgradnjom prve deonice autoputa Niš – Merdare (32 kilometra), a nastavlja se sa radovima na svim ključnim pravcima: Gružanski koridor i obilaznica oko Kragujevca, Kragujevac – Mrčajevci (oko 50 kilometara), kreće Požarevac – Veliko Gradište – Golubac (70), kao i važan projekat autoputa Beograd – Zrenjanin, Zrenjanin – Novi Sad i ide se dalje i na pravcu Požega – Boljare.

– Ovo su istorijski rezultati su posledica političke i finansijske stabilnosti- kazao je Antić i dodao da je bum u izgradnji velikih infrastrukturnih projekata počeo od 2012. godine.

Pročitajte još:

Veliki deo tih projekata, kako je rekao Antić, a ostalo se radi iz povoljnih zajmova.

Ključni problem u ovom trenutku je obezbediti dovoljan broj radnika koji će raditi na ovim projektima, naglasio je Antić i dodao da u ovom trenutku, samo na Moravskom koridoru radi 2.000 ljudi, a biće potrebno 3.500.

 

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike