Onlajn prodaja nije dovoljna: Alibaba želi i na klasične police
Kineski onlajn trgovac povećava teritoriju poslovanja i na uobičajenu maloprodaju na rastućem kineskom tržištu
Kineski tehnološki gigant, platforma Alibaba, preuzeće kontrolu nad najvećim lancem hipermarketa i samoposluga u Kini – hongkoški San Art.
Iako je i sada najveća komercijalna onlajn platforma u Kini i vlasnik kompanije Taobao, najvećeg onlajn ponuđača na svetu, Alibaba želi da poveća obim poslovanja u klasičnoj maloprodaji i da ojača svoj položaj u tom sektoru ekonomije, preneo je BBC.
Kompanije San Art je u vlasništvu koncerna porodice Mijez, koja je jedna od najbogatijih u Francuskoj, a od posla sa Alibabom dobiće oko 3,6 milijardi američkih dolara.
Alibaba u svetu zapošljava oko 118.000 ljudi, kompanija je vredna na Njujorškoj berzi 831 milijardu dolara, a promet u 2020. godini je 72 milijarde dolara.
Sun Artovi brendovi „Auchan“ i „RT-Mart“, pokrivaju 481 hupermarket i tri veća supermarketa u Kini. mid-size supermarkets in China.
Sun Artove profdavncie su već integrisane u Alibnabinu platformu, u okviru strateškog partnerstva iz 2017. godine, i od tada pružaju uslugu prodaje robe koja može da se naruči da stigne za „jedan sat“ ili „za pola dana“.
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari