Fruškogorska dvocevka: Tunel kroz vojvođanski biser najzahtevniji na budućem koridoru
Najzahtevniji građevinski objekat na ravničarskom Fruškogorskom koridoru biće jedan tunel
Vlada Srbije i kompanija “Čajna roud end bridž korporejšn” potpisale su ugovor o izgradnji 48 kilometara brze saobraćajnice Novi Sad – Ruma. Projekat „Fruškogorski koridor“ košta 606 miliona evra i iako ravničarski, podrazumeva najveći tunel u Srbiji, javlja RTS.
Saobraćajnica, koja će spajati auto-puteve ka Šidu i Subotici imaće tunel sa dve cevi kroz Frušku goru od tri i po kilometara i most preko Dunava dug 1,8 kilometara.
– Mi ćemo sa Fruškogorskim koridorom faktički sa novom raskrsnicom dobiti najkraću vezu sa Banjom Vrdnik a u isto vreme otvoriti perspektive u osnivanju novih radnih zona – kaže Oliver Ognjenović, predsednik Opštine Irig.
Ovaj koridor spajaće dva najbitnija saobraćajna pravca na severu Srbije – prema Hrvatskoj i ka Mađarskoj – i za skoro 200 kilometara skratiti put između istoka i zapada.
Biće to autostrada sa četiri trake široke po 3,5 metara, ali bez zaustavnih traka kao kod pravog auto-puta.
– Zaista verujem da ćemo završetkom dokumentacije do kraja godine, 2021. godine započeti radove. To je lepa vest, jer mi sada imamo 924 kilometara autoputeva, radimo na 250 kilometara, u planu je još toliko – kaže Zorana Mihajlović, ministraka infrastrukture i saobraćaja.
Prema idejnom projektu Instituta za puteve iz Beograda, možemo videti tačan potez putne deonice državnog puta 1B reda broj 21, koji će omogućiti bržu saobraćajnu vezu između Novog Sada i Rume, a animacija je podloga za projekat koji uskoro treba da bude gotov.
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari