Rok za završetak "četiri bulevara" ponovo probijen; gradski urbanista: Kompletni radovi gotovi za oko 50 dana

11.02.2021

12:53

0

Svi ljudi koji tamo žive, mogu da se sete kako je ulica izgledala pre rekonstrukcije, a siguran sam i da znaju šta se sve nalazi ispod asfalta i koliko je vel

Rok za završetak "četiri bulevara" ponovo probijen; gradski urbanista: Kompletni radovi gotovi za oko 50 dana
Copyright Glavni gradski urbanista Marko Stojčić Foto: 24sedam

Važno je da radovi u Dušanovoj ulici budu što pre okončani, kao i da nadležni organi svakodnevno obilaze graadilište. Ostalo je još da se popločaju trotoari i mislim da bi za oko 50 dana sve trebalo da bude gotovo, rekao je za “Beogradsku hroniku” glavni gradski urbanista Marko Stojčić.

Gradski urbanista je istakao da je kolovoz u potpunosti završeni, kao i kontakta tramvajska mreža.

– Svi ljudi koji tamo žive, mogu da se sete kako je ulica izgledala pre rekonstrukcije, a siguran sam i da znaju šta se sve nalazi ispod asfalta i koliko je veliki posao u pitanju – ocenio je Stojčić.

Beoinfo

Što se tiče Skadarlije, istakao je da nije tačno da se ova boemska četvrt ponovo rekonstruiše, već da je reč o nastavku posla koji je započet 2018. godine.

– Tada je posao prekinut pred početak ugostiteljske sezone, da bi potom pandemija virusa korona zaustavila radove. Kako ne bismo ugrozili ugostitelje, sada smo odlučili da pokušamo što pre da završimo radove, koji će trajati oko tri meseca. Svakodnevno obilazim radove i mogu da kažem da su ugostitelji zadovoljni činjenicom da će ovaj deo Skadarlije biti prvi put obnovljen posle bezmalo pola veka. Rade se elektrokablovi, vodovodna i kanalizaciona mreža – rekao je on.

Pročitajte još

On je podsetio da investitori prilikom izgradnje stambenih objekata plaćaju taksu Gradu Beogradu zato što koriste trotoare i druge javne površine, a u obavezi su i da saniraju štetu ukoliko nastane tokom tih radova.

– Nemoguće je graditi tri objekta u isto vreme, što je slučaj u Ustaničkoj ulici oko broja 94, a da to nema posledica na kolovoz i druge površine. Koriste se teška vozila koja odvoze šut, zemlju ili dovoze materijal. To i jeste jedan od osnovnih razloga zašto investitori plaćaju taksu Gradu Beogradu, jer zauzimaju trotoare i koriste javno dobro. Ukoliko naprave štetu, inspekcija, bez izuzetka, sačinjava zapisnik u kome se investitor obavezuje da sve vrati u prvobitno stanje – rekao je Stojčić.

Foto: 24sedam/Katarina Mihajlović

Na pitanje o izgradnji gondole na Kalemegdanu, on je objasnio da je izrada plana odavno završena, ali da je u toku sudski spor.

– Ukoliko se steknu zakonske mogućnosti, nema razloga da se ne nastavi sa radovima, jedino ako sud ne odluči drugačije. Ovo je pravna država i tako će biti u ovom slučaju. Sproveli smo takođe i postupak za arheološka iskopavanja antičkog Singidunuma u Vasinoj ulici. Uskoro će početi i ti radovi kojima se svi radujemo – zaključio je Stojčić.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike