Vozači će već 31. marta moći brzom saobraćajnicom do auto-puta "Miloš Veliki" (FOTO)

26.03.2023

08:48

0

Poslednje dve nedelje radi se u tri smene, u izgradnju saobraćajnice uloženo je više od sedamdeset miliona dolara

Vozači će već 31. marta moći brzom saobraćajnicom do auto-puta "Miloš Veliki" (FOTO)
postavlja se asfalt na poslednjoj deonici - Copyright RTS printscreen

Završni sloj asfalta biće postavljen sledeće nedelje na poslednjem delu brze saobraćajnice koja će Novi Beograd povezati sa auto-putem "Miloš Veliki". Poslednje dve nedelje radi se u tri smene. U izgradnju saobraćajnice uloženo je više od sedamdeset miliona dolara.

Od 7,9 kilometara brze saobraćajnice, kojom će se vozači iz Vojvođanske i Dr Ivana Ribara uključivati na auto-put "Miloš Veliki", završeno je 7,4. Trenutno se postavlja asfalt na poslednjih 500 metara.

Iako građena kao auto-put, brza saobraćajnica ima sve elemente gradskog puta. Na trasi su izgrađene tri površinske i jedna denivelisana raskrsnica, dva nadvožnjaka i tri mosta.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić kaže da će 31. marta biti spremna za puštanje saobraćaja.

"Građani koji žive u ovom delu Beograda moći će da izađu 31. marta na auto-put ‘Miloš Veliki’. Kao što vidite, ovde je sve skoro završeno. Ovde ima još poslednjih 450 metara koji se ubrzano završavaju", dodaje Vesić.

RTS printscreen
ministar Goran Vesić

 

Prema najavi resornog ministarstva, nakon otvaranja brze saobraćajnice – 3,5 miliona evra biće uloženo u izgradnju petlje Jakovo, koja će povezati to naselje sa deonicom, a u planu je "bajpas", dodatno uključenje iz Ulice Jurija Gagarina.

Projektant Nemanja Mutić, iz kompanije Čajna komunikejšn konstrakšn, kaže da taj auto-put nije običan, već je početak i kraj E-763, odnosno auto-puta "Miloš Veliki".

"Zasigurno mogu da kažem da je sve urađeno na vrhunskom nivou. To možemo da naglasimo u ovih poslednjih 400 metara, gde smo radili danonoćno, ali sve naše građevinske procedure, procedure gradnje, testiranja, nastavka novih pozicija su ispoštovane", ističe Mutić.

RTS printscreen
projektant Nemanja Mutić

 

Deonica ima tri trake po smeru, širine preko tri metra, razdelni pojas od pet metara, pešačke staze širine dva, a biciklističke širine 2,2 metra.

Koje su dodatne koristi

U radove, koji su zvanično počeli u martu 2021, uloženo je 70,5 miliona dolara.

"Ne možete da gledate samo cenu saobraćajnice, smanjiće se opterećenje samog puta Beograd–Šid, biće manje zagađenje, porašće vrednost kuća u ovom delu, jer naprosto one se nalaze na brzoj saobraćajnici. Sve su to benefiti koji su dodatni, osim same izgradnje", napominje Vesić.

 

Nova saobraćajnica će vozačima tog dela Beograda skratiti put za desetak kilometara, uz ograničenje brzine do 80 kilometara na sat.

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: RTS

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike