Kamala Haris koristi lažne vesti u kampanji: U sve upleten i Gugl, objavljeni i dokazi (FOTO)
Izgledaju kao naslovi stvarnih članaka, a mediji tvrde da za sve to nisu ni znali
Američka potpredsednica Kamala Haris koristi reklame za pretragu na Guglu koje se povezuju sa stvarnim novinskim člancima, ali sa naslovima i opisima izmenjenim kako bi se predsednički kandidat Demokratske stranke prikazao na povoljniji način, navodi se u izveštaju Aksiosa.
Njena kampanja prikazuje oglase koji se povezuju sa pričama iz "nekoliko desetina" novinskih kuća, uključujući CNN, AP, CBS, NPR, Guardian, USA Today i druge najmanje od 3. avgusta, izvestio je Akios u utorak.
Oglasi izgledaju kao stvarne vesti toliko da mogu potencijalno da obmanu korisnike. AkSios je napisao da su takve tehnike "uobičajena praksa", ali je priznao da prema Guglovom centru za transparentnost oglašavanja, republikanski kandidat Donald Tramp ne koristi takve tehnike u onlajn kampanji.
Neki mediji su tvrdili da su "nisu bili svesni" da se njihovi brendovi predstavljaju na ovaj način, navodi Akios. Portparol Gardiajna rekao je da će se kompanija "obratiti Guglu za više informacija o ovoj praksi".
U međuvremenu, Gugl je insistirao da ova praksa ne krši njena pravila, tvrdeći da su oglasi označeni kao "sponzorisani" i da se tako "lako razlikuju" od legitimnih rezultata pretrage.
Međutim, tehnološki gigant je priznao da zbog navodnog "tehničkog kvara" u Googleovoj biblioteci oglasa neki od oglasa "izgleda" nemaju neophodna obaveštenja, napisao je Akios.
Portparol Gugla je obećao da će istražiti problem, ističući da je kompanija godinama "pružala dodatne nivoe transparentnosti, posebno za predizborne oglase".
Bonus video
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari