24SEDAM KRALJEVO Sedmični prijemi građana kod gradonačelnika Kraljeva

30.06.2022

11:08

0

Autor: 24sedam

Kraljevčani od prvog čoveka svog grada uglavnom traže pomoć u rešavanju ličnih problema, ali neretko imaju i predloge za rešavanje problema na nivou grada

24SEDAM KRALJEVO Sedmični prijemi građana kod gradonačelnika Kraljeva
viber_image_2022-06-30_11-43-31-724 - Copyright Grad Kraljevo

Broj Kraljevčana koji su u prvoj polovini 2022. godine lično, u Kabinetu gradonačelnika, potražili rešenje svojih problema pokazatelj je poverenja – gradonačelnik je u redovnom nedeljnom prijemu građana od početka godine zaključno sa poslednjim junskim danom razgovarao sa 313 sugrađana. Spisak građana Kraljeva je koji se gradonačelniku obraćaju je i znatno duži jer brojni zahtevi bivaju prosleđeni i putem mejla.

Kraljevčani od prvog čoveka svog grada uglavnom traže pomoć u rešavanju ličnih problema, ali neretko imaju i predloge za rešavanje problema na nivou grada, pa i organizovanja privrednih, kulturnih, muzičkih, sportskih, ali i humanitarnih manifestacija.

Zabrinutost zbog situacije u kojoj se usled nerešenog problema nalaze, po obavljenom razgovoru sa gradonačelnikom, kod Kraljevčana biva zamenjena opravdanom nadom u skoro rešavanje spornog pitanja, naravno, ukoliko je to u nadležnosti Grada i institucija pod njegovom ingerencijom odnosno Gradske uprave i njenih odeljenja i službi.

Najvažnije je, kaže dr Predrag Terzić, da građani shvate da u Gradu odnosno njemu i njegovim saradnicima, imaju prijatelje spremne da pomognu, u okviru svojih profesionalnih, ali i ličnih mogućnosti, kao i da rešenje traže sve dok se problem ne reši odnosno ne iscrpe sve mogućnosti za njegovo rešenje. Nekada je samo telefonski poziv nakon sastanka dovoljan da građanin ode kući u potpunosti rasterećen i zadovoljan, a nekada procedure ne omogućavaju brzo i lako eliminisanje problema.

Mejlovi kojima se Kraljevčani obraćaju gradonačelniku, ukoliko odgovor zahteva uključivanje drugih nadležnih, bivaju prosleđeni na te adrese, uz molbu da povratna informacija stigne i Kabinetu gradonačelnika i tražiocu informacije.

Kraljevčani se obraćaju za pomoć u vezi sa rešavanjem socijalnih pitanja, u pokušajima da se zaposle, reše imovinsko-pravne odnose sa susedima, zgrade u kojima žive urede i obezbede od prokišnjavanja, dobiju pomoć u plaćanju nekih obaveza, asfaltiraju puteve… Nekada je i samo dobijanje adekvatne i pravovremene informacije u razgovoru sa gradonačelnikom, poput upućivanja na javne pozive i konkurse, dovoljno da problem nestane ili preraste u mogućnost koja se lako da realizovati.

Građani Kraljeva su zahvalni gradonačelniku na prilici da mu lično iznesu probleme, kao i na tome što kraj posete ne znači i kraj procesa rešavanja njihovih problema, već naprotiv – siguran put da će sve što je moguće biti pokušano da problem bude rešen.

Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove Grada Kraljeva koji je dodelio sredstva.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike