NBA porekeće novu globalnu brend kampanju pred plej-of

21.05.2021

17:22

0

Autor: Adam Štulić

Nova kampanja pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige

NBA porekeće novu globalnu brend kampanju pred plej-of
Copyright Promo/NBA

NBA je danas otkrila svoju novu globalnu brend kampanju “That’s Game”, čiji se početak poklapa sa startom NBA plej-ofa 2021 u subotu, 22. maja, i nastavlja se predstojećom 75-om jubilarnom sezonom Lige, ističući ključne trenutke na terenu i šire, od kultnih utakmica do uticaja koji igrači imaju u zajednici. 

Nova kampanja, kreirana u saradnji sa kompanijom Translation LLC, pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige.

  “That’s Game” započinje serijom od četiri televizijska spota u kojima je narator Idris Elba, dobitnik priznanja Zlatni globus i SAG, glumac, filmski stvaralac, muzičar i aktivista, uz originalnu muziku Oskarom nagrađenog producenta Džona Batiste. Poznati reditelj Emanuel Adei („(“Black is King” i „ Dark Ballet“) režirao je spotove koji će se globalno emitovati na 15 jezika, a na odabranim tržištima lokalne slavne ličnostima biće glas kampanje.

Promo/NBA

– That’s Game’pokazuje više od same kulminacije igre – radi se o trenucima koji su navijače držali povezanim sa košarkom tokom prošlosti i nastaviće da ih angažuju dugo u budućnosti“, rekla je  direktor marketinga NBA Kejt Džaveri. – Uzbuđeni smo što proslavljamo neverovatne igre koje nas ostavljaju zadivljenim, kao i uticajan rad igrača i timova u zajednici, i radujemo se nastavku ove priče u jubilarnoj sezoni naše 75-ogodišnjice.

 – Oduševljeni smo što sarađujemo sa NBA u kreiranju ‘That’s Game’ i što pomažemo da bude ispričana priča o uticaju ove igre na kulturu širom sveta, kako na terenu tako i van njega – rekao je Džejson Kembl izvršni kreativni direktor prevoda. – Svaka ruka koja je doprinela ovom delu razumela je tu istinu i srećni smo što ćemo još dugo otkrivati njeno značenje u budućnost.

Promo/NBA

  • Rasel Vestbruk (Vašington), Kajl Kuzma (Los Anđeles Lejkers), i D’Anđelo Rasel (Minnesota) kako pokazuju svoj neponovljivi stil.
  • Krunisanje Stefa Karija i Golden Stejta za NBA šampione 2018.
  • Dža Morant iz Memfisa, Lebron Džejms iz Lejkersa, Janis Adetokumbo iz Milvokija i Džulius Rendl iz Njujork Niksa dok demonstriraju svoja atraktivna zakucavanja.
  • Osmostruki NBA Ol-Star Vins Karter i njegovo legendarno vetrenjača zakucavanje uz okret od 360 stepeni na takmičenju u zakucavanju 2000. godine, i bek Jute Donovan Mičel koji je odao počast Karteru na istom takmičenju 18 godina kasnije.
  • NBA Ol-Star Džejlen Braun iz Bostona, koji je na prvoj liniji borbe za rasnu jednakost, sa porukom “Liberation” na svom dresu tokom NBA nastavka 2020. godine, i ekipa Orlanda, koja je dala prioritet podršci mladima u zajednici na centralnoj Floridi, povezujući ruke na centralnom terenu dok su se Liga i igrači zalagali za društvene promene tokom prošle godine.

Promo/NBA

Prvi 

  Gatorade NBA plej-in turnir završava se mečom između Golden Stejta i Memfisa (prenos uživo na TV Arena Sport 1, subota u 03:00). NBA plej-of 2021 počinje u subotu utakmicama Milvoki- Majami (20:00, TV Arena Sport 2) i LA Klipers – Dalas (22:30, TV Arena Sport 2).

Pročitajte još

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

TAGOVI:

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike