Ekstremisti bacaju dimne bombe da zaustave razvoj grada u koji su uložene desetine miliona evra

07.03.2022

14:24

0

Gradonačelnik Novog Sada najoštrije osuđuje ovakvo ponašanje te izrazito političke manjine koja jednostavno hoće da parališe grad

Ekstremisti bacaju dimne bombe da zaustave razvoj grada u koji su uložene desetine miliona evra
infrastruktura - Copyright Printscreen/Instagram/milosvucevic_gradonacelnik/Tanjug/Nenad Mihajlovic

Sednica Komisije za planove u vezi sa Nacrtom Generalnog urbanističkog plana Novog Sada prekinuta je danas nakon što su ekstremno levičarske organizacije, među kojima je bio i Brajan Brković, bacili dve dimne bombe u prostoriju u kojoj se sednica odvijala.

Razvili su i transparent na kojem je pisalo "Gup je glup", a istovremeno su iz struje isključeni projektori na kojima je bila prezentacija predloženog Generalnog urbanističkog plana.

U salu je stigla policija jer su ovim upadom "aktivisti" ometali nastavak sednice i zahtevali povlačenje nacrta GUP.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević izjavio je da je zgrožen onim što se dešavalo na sednici GUP i da najoštrije osuđuje ovakvo ponašanje te izrazito političke manjine koja jednostavno hoće da parališe grad.

-Desetoro ljudi iz tih esktremno levičarskih organizacija blokira ceo grad. To što radi ta politička manjina vrlo je slično fašističkim oblicima delovanja. Oni mogu da blokiraju grad, raskrsnice, da maltretiraju ljude, ne propuštaju vozila, uništavaju prostorije SNS, bilborde, blokiraju rad sednice GUP-a. Ali, nažalost ne radi to ova grupica sama, već je sve u režiji Đilasovaca čiji su poslušnici. Postave transparent „GUP je GLUP“. To  su ljudi koji nikada nisu živeli u Novom Sadu, i pitanje koliko je ko od njih proveo vremena u njemu. Sebi su dali za pravo, a finasirani od tajkuna da zaustave razvoj grada. Oni brukaju grad i Evropsku prestonicu kulture, jer su bez ugleda, časti i morala. Građani su postali taoci njihovog bezumlja, mržnje i esktremizma, rekao je Vučević.

A o tome koliko je Novi Sad unapređen svedoče pre svega infrastrukturni projekti koje je vlast sprovela u delo, kako bi podigla kvalitet života svih koji žive u tom gradu.

 

 

Kako je naveo Vučević, od 2012. do 2021. godine investirana su ogromna sredstva u kanalizacionu i vodovodnu mrežu, vrelovode, zelenilo, zalivne sisteme i mehanizaciju, te da je u pitanju skoro 9,4 milijarde dinara!

Skoro 5,5 milijardi dinara uloženo je u izgradnju i rekonstrukciju vodovodne i kanalizacione mreže. Ukupno su urađena 24 projekta na raznim lokacijama, od Petrovaradina i Limana, do Jugovićeva, Bocke i Adica, Detelinare, Stepanovićeva i Pejićevih salaša. Više od 627 miliona dinara uloženo je u podizanje zelenila, izgradnju objekta i novog rasadnika, izgradnju zalivnih sistema i uređenje SP "Kamenički park".

Takođe, više od 600 miliona dinara investirano je u nabavku kamiona, autočistilica i nabavku i postavljanje podžemnih kontejnera

"Sa više od 2, 8 milijardi je finansirana izgradnja i rekonstrukcija objekata vrelovoda. Ukupno je izvedeno 17 projekata, a posebno je značajno što su investicije u celosti finansirane iz sopstvenih sredstava JKP "Novosadska toplana" Novi Sad , što govori o kvalitetu poslovanja ovog esencijalnog JKP-a", rekao je Vučević.

I to nije sve. 

Novi Sad dobija veslačku stazu koja će, prema oceni svih stručnjaka biti značajan pomak u istoriji veslačkog sporta u Novom Sadu.

nsuzivo.rs
 

 

Novosadski veslači i kajakaši jedinstveni su u oceni da će izgradnja veslačke staze na Šodrošu njima kao profesionalnim sportistima omogućiti da treniraju na vrhunskom nivou, ali da će benefit za građane Novog Sada biti višestruki. Kako kažu, Novi Sad će dobiti sportsko-rekreativni centar, kojih ima Evropi, ili nešto slično kao što je Ada Ciganlija u Beogradu.

Uspostavljanjem putničkog saobraćaja na brzim prugama Srbije sredinom marta, na relaciji od Beograda do Novog Sada, a za tri godine do Subotice i Budimpešte, naša zemlja će se naći rame uz rame sa Francuskom, Belgijom, Nemačkom i drugim evropskim zemljama u kojima se putuje brzim prugama.

printscreen/instagram/budućnostsribjeav
 

 

Za brzu prugu, Srbija je kupila tri Štadlerova voza "Kis 200", čija je vrednost više od 50 miliona evra. U redovnom saobraćaju biće korišćena dva voza, a treći do 15. marta stiže u zemlju. Upravo ovim vozom 15. marta počeće da se odvija saobraćaj brzim prugama Srbije, na relaciji od Beograda do Novog Sada.

U planu je izgradnja još jednog, četvrtog mosta. Vuk Bogdanović, profesor departmana saobraćaja na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu i jedan od autora "Smart plana" detaljno govori i analizira zašto je vojvođanskoj prestonici potreban četvrti most koji je ucrtan Urbanističkim planom još 1963. godine, ali i koje predloge nikada ne bi odobrio.

NSuživo.rs
 

 

Kako kaže, rešavanje saobraćajnih problema, može se rešiti na dva načina.

- Jedan način je saobraćajnom politikom sa različitim merama, a drugi je izgradnja kapaciteta i to su pokazale sve studije. Most bi skratio put Novog Sada sa sremskom stranom, povezivanje sa Beočinom, Sremskom Mitrovicom, Irigom, Rumom, pa i Bosnom. Time bi se rasteretio most Slobode, značajno se poboljšao nivo usluge na potezu od mosta do Železničke stanice, navodi Bogdanović.

 

Bonus video:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: 24sedam

Možda vas zanima

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike