“Vrisak 5” jači od omikrona: Nastavak kultnog horora prestigao Spajdermena u bioskopima

17.01.2022

13:35

0

Prepostavlja se da je tajna uspeha filma u tome što je ciljna grupa mlađa publika koja mnogo ne haje za kovid i pandemiju

“Vrisak 5” jači od omikrona: Nastavak kultnog horora prestigao Spajdermena u bioskopima
Foto: Promo/Taramaunt film

Peti nastavak kultnog horor filma “Vrisak” uspeo je da za prvi vikend zaradi 30.6 miiliona dolara i po zaradi za jedan vikend prestigne Spajdermena koji je tokom decembra dominirao u bioskopima.

Kako procenuje ugledni svetski magazin “Variety” ovo je “zastrašujuće dobar” rezultat s obzirom na to da je predviđena zarada filma 35 miliona dolara dok je snimanje samog filma koštalo 25 miliona.

Takođe, “Variety” piše  da su ovo jako dobre vesti za “izubijanu” bioskopsku industriju s obzirom na to da “Vrisak” stiže u bioskope usred novog naleta kovida i njegove omikron varijante.

Foto: Taramaunt film/Promo
 

Prepostavlja se da je tajna uspeha filma u tome što je ciljna grupa kultnog horora mlađa publika koja mnogo ne haje za kovid i pandemiju.

- Filmovi namenjeni zrelijoj publici ne idu tako dobro, ali za mlađe filmske gledaoce, čini se, pandemija, kada je reč o odlasku u bioskope, nema nikakve negativne efekte – kaže medijski analitičar Paul Dergarabedian.

Statistika kaže da je proteklog vikenda među publikom za vreme projekcije “Vriska” bilo 53 odsto muškaraca, dok je većina publike bila starosti između 18 i 35 godina.

Foto: Taramaunt film/Promo
 

Rezultati prvog vikenda prikazivanja “Vriska” ne zaostaju ni za ostalim horor filmovima koji su se prikazivali pre pandemije  “Halloween Kills” (49.4 million dolara) i “A Quiet Place Part II” (47.5 dolara).

Takođe, “Vrisak 5” je prestigao po zaradi prvog vikenda“Vrisak 4” koji je zaradio 19,5 miliona dolara.

Foto: Taramaunt film/Promo
 

Kako zaključuje “Variety”, mali budžet će zapravo omogućiti zaradu filmu usred pandemije za razliku od nastavka Džejmsa Bonda u koji je uloženo mnogo novca, a koji se neće povratiti zbog smanjene posete tokom pandemije.

- Većina studija svoje adute čuva za proleće ili leto kako bi sačuvali zaradu. Uspeh “Spajdermena" i "Vriska” može filmskim studijima dati više samopouzdanja da puste svoje filmove iako sitaucija nije savršena. Kada pogledate rezultate na blagajnama od nekih filmova, to nam signalizira da smo možda pri kraju faze oporavka od pandemije što se tiče bioskopa i da ulazimo u sledeću fazu – nagoveštava Kris Aronson iz Paramount Pictures.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti