Strateško partnerstvo: Diskaveri i Telekom Srbija proširili saradnju

08.02.2021

15:18

0

Proširena ponuda podrazumeva Diskaveri kanal, TLC, Evrosport, ID, Travel channel Food Network, kao i novi kanal poput HGTV

Strateško partnerstvo: Diskaveri i Telekom Srbija proširili saradnju
Copyright Profimedia

Američki televizijski kanal Diskaveri (Discovery) i Telekom Srbija danas su najavili proširenje strateškog partnerstva, koje podrazumeva veću ponudu vodećih Diskaverijevih kanala, saopštio je Telekom Srbija.

Proširena ponuda podrazumeva Diskaveri kanal, TLC, Evrosport, ID, Travel channel Food Network, kao i novi kanal poput HGTV (Home and Garden TV). Korisnici Telekoma će moći da gledaju Diskaverijeve programe iris TV i DTH platformama, kao i putem kablovskog operatera “Moja Supernova”.

Nabrojani kanali biće dostupni i korisnicima m:tel-a u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.

Zahvaljujući ovom partnerstvu, korisnici Telekoma Srbija imaće priliku da uživaju u nekim od najpoznatijih zabavnih emisija kao što su “Zlatna groznica”, “Milijarder na tajnom zadatku”, “Granična kontrola: Evropa” koje se emituju na kanalu Diskaveri ili emisijama “Stručnjak za torte”, “Doktor za bubuljice”, “Veridba od 90 dana” na kanalu TLC, ističe Telekom.

Na kanalima Evrosporta korisnici će imati priliku da prate neke od najvećih svetskih sportskih dešavanja, uključujući Grend slem turnire u tenisu, biciklističke Grend turove, kao i ovogodišnje Olimpijske igre. Deo programske ponude kojoj će korisnici Telekoma Srbija imati pristup, čini i HGTV kanal, koji se bavi temama kupovine, prodaje i renoviranja kuća, kao i izgradnjom domova iz snova.

Neke od emisija sa ovog kalnala koje su već stekle popularnost širom sveta su: “Struktura dobre kuće”, “Slavni: Znak zahvalnosti”…

Pročitajte još

Direktorka distribucije i poslovnog razvoja Diskaverija Keneči Belušević izjavila je da ovo partnerstvo omogućava većem broju televizijskih gledalaca široku ponudu sadržaja koji se tiče avantura, načina života i sporta.

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić ocenio je da će ova saradnja ojačati tržišne pozicije kompanije koju vodi.

– Proširenje saradnje sa Diskaverijem će u domove naših korisnika doneti televizijske kanale i sadržaje u kojima uživaju milioni gledalaca širom sveta. Uvereni smo da je ovo još jedno partnerstvo koje će nam pomoći da ojačamo našu poziciju regionalnog lidera u pružanju televizijskih usluga, i da će svi naši korisnici pronaći programe iz bogate ponude koji odgovaraju njihovim interesovanjima – rekao je Lučić.

Diskaveri je svetski lider u proizvodnji zabavnog programa sa temama iz stvarnog života, proizvodi preko 8.000 sati premijernih emisija godišnje, a dostupan je u 220 zemalja i teritorija u svetu na 50 jezika, napominje Telekom Srbija.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Izvor: Tanjug

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike