Počelo izlivanje tramvajskih baštica: Kraj mukotrpne izgradnje Bulevara patrijarha Pavla u martu

25.11.2020

19:15 >> 08:02

0

Druga etapa radova obuhvata deonicu dužine 1.875 metara - od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića

Počelo izlivanje tramvajskih baštica: Kraj mukotrpne izgradnje Bulevara patrijarha Pavla u martu
Copyright Facebook/Goran Vesić

Tramvajske baštice dužine 300 metara biće urađene danas u Bulevaru patrijarha Pavla, koji bi trebalo da u potpunosti bude pušten u saobraćaj u martu naredne godine, saopštio je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

Za radove na ovoj magistralnoj saobraćajnici, Vesić je kazao da napreduju po predviđenom planu.

– Samo danas će biti urađena trasa dužine od 300 metara. Kada završimo betoniranje tramvajske baštice za jedan kolosek radiće se i za drugi – dodao je Vesić.

Poslednja faza rekonstrukcije na proširenju bulevara od 1,7 kilometara, čiji je rok 540 dana, počela je u septembru prošle godine, a radovima je obuhvaćena deonica dužine 1.875 metara – od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića, što podrazumeva izradu po dve saobraćajne trake u oba smera, kao i konstrukciju tramvajske pruge na sredini.

“Do marta sledeće godine biće završen Bulevar patrijarha Pavla”, istakao je Vesić.

U okviru rekonstrukcije ove magistralne saobraćajnice, preko koje će se povezivati Most na Adi sa Spoljnom magistralnom tangentom i budućim mostom preko Ade Huje, nedavno je puštena u saobraćaj raskrsnica Bulevara patrijarha Pavla i Ulice Pere Velimirovića.

Neimari su radove na ovom potezu, koji je bio zatvoren od 16. jula do 30. avgusta, završili dva dana pre isteka roka.

Printscreen/Direkcija za građevinsko zemlijšte

Radovi u dve etape

Transformacija nekadašnjeg Rakovičkog puta započeta je još početkom 2018. i to stvaranjem preduslova za ovaj projekat – izmeštanje Topčidarske reke i izgradnju novog mosta u Ulici Pere Velimirovića, čime je oslobođen prostor za novu regulaciju Bulevara patrijarha Pavla.

Printscreen/Direkcija za građevinsko zemlijšte

Sledeća etapa gradnje trebalo bi da se nadoveže na ovu i nastavi dalje do raskrsnice kod Hipodroma. Ona podrazumeva izgradnju denivelisanog ukraštanja sa putem za Košutnjak i potpuno novu trasu bulevara duž pruge. Da bi se kompletirala cela transverzala potrebno je obnoviti Bulevar patrijarha Dimitrija do skretanja za Resnik.

Pročitajte još: Na sve strane kreni-stani: Rekonstrukcije glavnih trasa diktiraju ritam saobraćaja

Radove u vrednosti od 1,15 milijardi dinara bez PDV-a izvodi konzorcijumu firmi koga čine “Energoprojekt niskogradnja”, “Bauwesen”, “ATM BG”, “Gip Konstruktor”, “Mašinokop” i “Elnos BL”.

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike