Deca Beograda: Mihajlo Popesku - čovek sa idejom vrednom 13,2 miliona dolara
Beograđanin već deset godina živi i radi u Velikoj Britaniji

Beograđanin Mihajlo Popesku, koji već deset godina živi i radi u Velikoj Britaniji, nedavno je za svoju ideju o platformi za veštačku inteligenciju koja pomaže u istraživanju i analizi ponašanja potrošača, od koosnivača kompanije “Alibaba” dobio – dva miliona dolara.
Prvi prototip ove platforme, “mašine koja povezuje ceo marketing proces – od istraživanja tržišta/potrošača do same aktivacije i targetiranja na društvenim medijima i internetu”, trebalo bi da bude završen ovog meseca.
Na ideju je došao još 2015. godine, ali je uspeo da je realizuje sada, tokom pandemije koronavirusa, kada je u martu nastalo zatišje na globalnom tržištu.
– Vlasnik kompanije u kojoj sam radio predložio je da osmislimo neki svoj proizvod, odnosno tehnologiju koja može da se skalira i prevaziđe ograničenja agencijskog rada. Izneo sam mu svoju zamisao, koja se svodi na to da se veštačka inteligencija ponaša kao ekspert za istraživanja i da može za zadati zahtev da sama dizajnira i sprovede istraživanje u realnom vremenu, uz minimalnu superviziju eksperata – rekao je Popesku za “Blic biznis”.
Pročitajte još:
Potom je tim kompanije “Alibaba” procenio da ideja vredi 13,2 miliona dolara i ponudili su da ulože dva miliona dolara, a da zauzvrat dobiju 15 odsto udela u firmi.
Popesku je završio studije marketing menadžmenta na Beogradskom univerzitetu, a doktorirao je na univerzitetu u Notingemu.
Bivši je direktor sektora za istraživanje potrošača u “Kembridž Analitici”.
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari