Sedam meseci posle roka: Da li će pasarela kod Ade Ciganlije zaista biti gotova do kraja marta?

04.03.2021

18:39 >> 10:04

0

Prema rečima nadležnih iz kompanije Bauwesen”, koja je zadužena za izgradnju pešačkog mosta, razlog za ovoliko kašnjenje je epidemija koronavirusa

Sedam meseci posle roka: Da li će pasarela kod Ade Ciganlije zaista biti gotova do kraja marta?
Copyright Foto: 24sedam /Katarina Mihajlović

Izgradnja pasarele iznad Radničke ulice kod TC “Ada mol” počela je pre gotovo godinu dana, krajem marta 2020., a predviđeni rok za završetak radova bio je avgust prošle godine godine. Međutim, tek prošlog vikenda pasarela je spojena sa prvim spratom tržnog centra, a prema poslednjim najavama kompletna izgradnja trebalo bi da bude završena krajem meseca.

Nakon višemesečnog kašnjenja, neimarima je još ostalo da montiraju treći lift, koji tek treba da bude isporučen, a potrebno je uraditi i ogradu, kao i ugraditi grejne kablove i LED rasvetu.

Sudeći po brzini radova, krajnji rok trebalo bi da bude kraj marta, a predstavnici kompanije “Bauwesen”, koji su montirali čeličnu konstrukciju preko Radničke ulice, svojevremeno su objasnili da završetak projekta kasni zbog pandemije koronavirusa.

Foto: 24sedam /Katarina Mihajlović

– Čelik specifičnih profila, kojim premošćavamo ulice, nabavili smo u Luksemburgu. Zbog situacije sa virusom, isporuka je kasnila. Pasarela bi u rad trebalo da bude puštena u novembru, ali ćemo se truditi da posao završimo i pre tog roka, u oktobru – rekli su u septembru prošle godine.

Čak i nakon ovakvih najava, izvođači radova su probili rok.

– Konstrukcija je premostila Paštrovićevu i Radničku ulicu i više neće biti zaustavljanja saobraćaja u tom delu grada zbog gradnje pasarele – rekao je svojevremeno Peđa Petronijević, direktor “GTC Srbija”, koja je gradu donirala pešački most vredan 1,1 milion evra.

Izgradnja pasarele osiguraće bezbednost pešaka, kao i brži protok saobraćaja

Foto: 24sedam /Katarina Mihajlović

Pasarela će premostiti jedan od najopterećenijih pešačkih prelaza, na ukrštanju Radničke i Paštrovićeve ulice, a sanacija bi trebalo da unapredi i osigura bezbednost pešaka i protok saobraćaja.

Ova saobraćajnica će dobiti pešački most koji će imati dva kraka ukupne dužine 103,8 metara. Krak koji premošćava Radničku dugačak je 55,5 metara, a krak nad Paštrovićevom dug je 48,3 metara.

Sastojaće se od tri pristupa:

  • duž Paštrovićeve uz Tržni centar “Ada mol” (lift i stepenište),
  • u Radničkoj sa strane sadašnje autobuske stanice (lift i stepenište) i
  • na strani Ade Ciganlije (lift i stepenište)

Gradnju pasarele finansira investitor tržnog centra, kompanija “GTC Srbija” koja je sa Gradom zaključila ugovor o donaciji, a vrednost investicije je oko milion evra. Poslove stručnog nadzora obavlja Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Pročitajte još:

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike