Predsednik Vučić otvorio Sektor 4 obilaznice oko Beograda: Srbija gradi više nego ikad, a ovo je jedan od najznačajnijih projekata (FOTO+VIDEO)

29.04.2021

12:06

0

Autor: J.B.O.

Završeni su radovi na izgradnji autoputa na obilaznici oko Beograda od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo

Tanjug/Tanja Valič

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić otvoriće danas Sektor 4 obilaznice oko Beograda od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo.

Završeni su radovi na izgradnji autoputa na obilaznici oko Beograda od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača i Petlovo Brdo i ta deonica u dužini od 7,7 kilometara će biti puštena u saobraćaj.

Predsednik stigao na mesto radova i obratio see okupljenima

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić stigao je na mesto radova. Vučić ja zatražio od Zorana Drobnjaka da se reši problem parcele na trasi radova. Predsednik trenutno obilazi radove.

– Kada idem iz Obrenovca pa u Jajince, obilaznicom dođem preko Resnika. Važno je da obilazimo centar grada, da se obiđu gužve. Ovo je bitno za kamione da ne idu po gradu. Do Vinče, pa prelaz do Pančeva, pa da se spoji sa obilaznicom. Imaćemo prsten oko Beograda. Time bismo rešili sve probleme, i da se napravi most, Dunav je širok, cela ta obilaznica bi bila dugačka. Valjda ćemo da skupimo pare, dosta se gradi – rekao je Vučić.

– Mi smo dobili prve papire za Požega – Boljare, bilo bi lepo da to rešimo u maju – obratio se predsednik ambasadorki Čen Bo.

Tanjug/Tanja Valič

Predsednik je pri obilasku rekao da sada imamo pun profil autoputa od Ostružnice do Orlovače.

– Mnogo toga radimo, stvarno sam srećan, kada sam dolazio, gledao sam sve što radimo. Ovoliko se nikada nije radilo – prokomentarisao je Vučić.

Kako kaže, procene za prvi kvartal su se ispostavile kao netačne, dodaje da su mislili da će stopa biti u minusu 1,3, a biće u plusu. – Raste nam industrijsko proizvodanja, raste nam sektor usluga – dodaje Vučić.

Predsednik odogovara na pitanja novinara

O presudi vozaču Zorana Babića zbog saobraćajne nesreće

– Niti me je ko pitao, niti posedujem snimak. Nikakve nadležnosti nemam. Ponoviću svima, ako neko stvarno misli da bih ja ili neko drugi štitio bilo koga ili štitio Babića, pa rekao osudite njegovo vozača – odgovorio je Vučić na pitanje novinara o “dva minuta koja fale” sa naplatne rampe.

Tanjug/Tanja Valič

O dijalogu

– Dijalog je bio cvilizovan i odmeren, nastavićemo ga. Građane možemo da pozovemo na izbore pa neka odluče – rekao je Vučić.

O non pejperu

– Ja nisam od onih koji će da psuje ili misli loše o nečemu dok ga dobro ne proučimo. Sve to analiziramo i pratimo. Moramo biti mirni, pametni i odgovorni. Moramo svojoj zemlji da obezbedimo mir. Ne mogu vam dati više informacija – rekao je predsednik.

Tomislav Momirović: Jako važna deonica, radi se još od 1979.

Oglasio se i ministar Tomislav Momirović, sa rečima da je ovo “najfrekventnija deonica kada je reč o teretnim vozilima”. Morate da znate, kaže, da je ova deonica krenula da se radi 1989, trebalo je prvi put da bude otvorena 1993. godine. “Tu se vremenom nelegalno naselilo mnogo ljudi…”.

– Do kraja naredne godine planiramo da završimo i Sektor 5 i Sektor 6 – rekao je Momirović.

Tanjug/Tanja Valič

Čen Bo: Obilaznica jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata

Čen Bo, ambasadorka Kine u Srbiji, rekla je da joj je zadovoljstvo što danas prisustvuje otvaranju Sektora 4, jer je ova obilaznica jedna od najvažnijih infrastrukturnih projekata u našoj zemlji.

Tanjug/Tanja Valič

 

Vučić: U Srbiji se gradi više nego ikad

– Ponosan sam na činjenicu da se danas u Srbiji gradi više nego ikada. Ovo je vreme kada u Srbiji ubedljivo najviše radimo. To možete da gradite kada imate stabilnu finansijsku situaciju u zemlji. Raste nam industrijsko proizvodanja, raste nam sektor usluga – kaže predsednik Vučić.

Sektor 4 obuhvatio je radove na izgradnji leve trake autoputa od mosta na Savi kod Ostružnice do petlje Orlovača, u dužini od 7,7 km, gde je izgrađena nedostajuća leva traka auto-puta, dva tunela: Lipak i Železnik, kao i tri mosta: most br. 9, 10 i 11, kao i preostali radovi na petlji Orlovača, rečeno je u Putevima Srbije.

– Uz izgranju metro, sa obilaznicom, Beograd postaje prava metropola. Mnogo toga gradimo, moram svakom mestu u Srbiji da obezbedimo napredak – dodaje predsednik.

Tanjug/Tanja Valič

U okviru Sektora 4, od Ostružnice do Orlovače, izgrađen je tunel Lipak (leva cev) u dužini od 600 metara i tunel Železnik (leva cev) od 699 metara.

Takođe, izgrađeni su: most 9 od 433 metra, most 10 422 metra i most 11 od 116 metara.

Postavljeni su i zidovi za zaštitu od buke u dužini većoj od pola kilometra.

Završena je kompletna izgradnja petlje Orlovača sa pristupnim rampama, kao i petlja Petlovo Brdo sa po dve odvojene kolovozne trake, od Metroa do petlje Orlovača, uključujući i most 24, iznad starog kružnog puta od Rakovice do Železnika.

Tanjug/Tanja Valič

Kada je reč o Sektoru B5, od petlje Orlovača od tunela Straževica u toku su radovi na izgradnji leve trake autoputa (faza II) uključujuci i novi tunel Straževica (leva cev).

Na Sektoru B6 u toku su radovi na izgradnji punog profila autoputa od tunela Straževica do petlje Bubanj Potok.

Inače, cela deonica od mosta na Savi kod Ostružnice do Bubanj Potoka duga je 20,4 kilometara sa pristupnim saobraćajnicama.

Vrednost projekta je 227 miliona evra, a radovi se finansiraju 85 odsto iz zajma Eksim banke Kine i 15 odsto iz budžeta Srbije.

Izvođač radova je kineska kompanija “Power Construction Corporation of China”, a podizvođač azerbejdžanski AzVirt i domaće firme.

Završetkom radova do Bubanj Potoka biće kompletirano oko 47 kilometara autoputa od Batajnice do Bubanj Potoka.

Tanjug/Tanja Valič

Ranije je izgrađena obilaznica od Batajnice do Dobanovaca i Ostružnice, sa novim mostom na Savi koji je izgrađen pored starog ostružničkog mosta.

Planirana je i izgradnja nastavka obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva, kada bi cela obilaznica bila duga oko 69 kilometara.

Pročitajte još:

Tako bi se kompletirao ceo saobraćajni prsten oko Beograda, čime bi se potpuno izmestio teretni saobraćaj iz grada.

Beogadska obilaznica je jedan od najznačajnijih projekata, čija je gradnja počela pre više od 30 godina.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – 24sedam.rs

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

Najčitanije vesti