TSM dobio moćnog sponzora, sve više velikih kompanija ulaže u esports!
Jedna od najjačih američkih kompanija ušla u esports
TSM je zvanično predstavio svog novog sponzora, američkog proizvođača automobila GMC. Ovo je prvi put da GMC stupa na scenu esporta.
Od proizvođača računarskog hardvera i fudbalskih klubova, pa sve do automobilskih kompanija i brenda kondoma, sve više i više korporacija prepoznaje potencijal esporta kao industrije.
U protekle dve godine, veliki broj auto-moto kompanija je krenulo da ulaže u esport. Početkom ove godine, Team Liquid je sklopio partnerstvo sa Hondom, promenivši ime svoje League of Legends ekipe u ”Team Liquid Honda” za ovosezonski LCS Summer Split. Druga esports organizacija fokusirana na LoL, DAMWON Gaming, rebrendirala se u DWG KIA nakon što je obezbedila sponzorstvo od Kia Motorsa početkom 2021. godine.
Sada je i TSM, jedna od najpoznatijih esports organizacija na svetu, najavila partnerstvo sa GMC-om, koji je sa ovim partnerstvom napravio svoj debi na esports sceni.
Pročitajte još:
GMC (ranije poznat kao General Motors Truck Company), je branša američkog proizvođača automobila General Motors, i uglavnom se fokusira na proizvodnju kamiona, kombija, pikapa i terenaca.
Bonus video:
Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari