Zarada, trend ili publika? Estrada prepevava svoje stare hitove, pevačice otkrile razlog

16.08.2021

18:50 >> 21:05

0

Elma Sinanović, Indira Radić i Stoja Novaković su nakon više od decenije odlučile da daju novu dimenziju svojim starim pesmama

Zarada, trend ili publika? Estrada prepevava svoje stare hitove, pevačice otkrile razlog
Copyright Stoja Novaković, Elma Sinanović, Indira Radić, Foto: M. M./ATAImages, Antonio Ahel/ATAImages

Pojedine pevačice odlučile su da osveže svoje stare hitove i prepevaju ih. Elma Sinanović, Indira Radić i Stoja Novaković ništa ne prepuštaju slučaju, te su neke od numera koje su ranije doživele veliki uspeh ponovo otpevale, snimile i nove spotove i iste objavili na svoje Jutjub kanale, na kojima ih njihovi verni obožavaoci i dalje mogu pratiti.

Postavlja se pitanje da li to naše muzičke zvezde rade zbog trenda, zarade ili ipak zbog publike, budući da su nove obrade pesama objavile na svom kanalu, za razliku od prethodnih, koje su bile objavljene na kanalima izdavačkih kuća za koje su u tom periodu radile.

Obrada starih pesama ima veći broj pregleda

Naime, Indira Radić je prve obrađene pesme snimila tokom leta prošle godine, a u pitanju su numere sa albuma iz 2013. godine „Dve muzike“ i „Već dugo ne verujem“ koji su i ranije bili veliki hitovi, a sada već broje preko četiri miliona pregleda.

Za prvu pomenutu numeru, ona je snimila spot, dok je za drugu iskoristila snimak sa jednog od svojih nastupa.

Indira Radić, Foto: M. M./ATAImages.

Inače, Indirina pesma „Dve muzike“ prvobitno je objavljena na kanalu „Grand produkcije“, koja je bila pevačicina izdavačka kuća. Na njihovom kanalu, ona za sada broji nešto više od dva miliona pregleda. Na ovaj način pevačica ponovo zarađuje na svojim hitovima potpuno legalno, jer kada ih postavi na svoj kanal, svi prihodi idu njoj.

ATAImages/ Antonio Ahel

Povodom ovoga smo kontaktirali pevačicu, međutim ona nam je rekla da već duži vremenski period ne želi da se oglašava za medije i da svaki kontakt sa publikom ostvaruje uživo ili pak putem društvenih mreža.

Hitovi za sva vremena

Elma Sinanović je pre mesec dana takođe oživela svoj hit „Korak do dna“, koji je javnosti poznat od 2009. godine. Ona je uradila i spot za ovu pesmu, a da ju je publika odlično prihvatila i da se sada još više sluša govore i pregledi na Jutjubu. Za razliku od Indire, pesma Sinanovićeve je i ranije bila dostupna njenom kanalu, s tim što je sada dobila nešto drugačiju dimenziju.

– Ja se nisam pojavljivala baš dugo, mene ljudi slušaju, znaju pesme, a ne znaju da ih zapravo ja pevam, zbog toga sam se ja odlučila na taj korak. Želim da vratim te pesme, da uradim video, spot, najviše zbog toga. Nisam u deficitu sa pesmama, taman posla. Jako mi je interesantno što me sluša omladina koja je mlađa od mojih pesama. Uvek su mi zamerali što ne radim spotove i eto to bi bio razlog. Ja sam prepevala još 7, 8 mojih hitova, samo zbog tih video-zapisa – Kaže Elma za 24sedam, a na pitanje da li joj prepevane pesme donose veću zaradu ona kaže:

Elma Sinanović, ATAImages/ Antonio Ahel

– Poznata sam po tome da nikada ne kalkulišem, nisam opterećena time. Može mi se da tako razmišljam. Ne zavisim samo od toga. Želim da te pesme koje vrede ostanu i da se slušaju. Ne radim to zbog pregleda – dodaje ona.

Elma Sinanović, Antonio Ahel/ATAImages

Stoja Novaković je pre nešto više od nedelju dana objavila kompilaciju svojih starih hitova pod nazivom „100% ja“ i time oduševila publiku. Naime, ona je nekoliko numera koje su bile najzapaženije kod publike prepevala u studiju i novom obradom zavredela mnoštvo pozitivnih komentara.

Stoja Novaković, Youtube printcreen STOJA official

– Htela sam da sve to osvežim i počastim svoju publiku, ali i nove mlade ljude – rekla je Stoja u intervjuu za „Premijeru“ povodom izbacivanja miksa najvećih hitova. 

 

Pročitajte još

Pratite sve vesti iz Srbije i sveta na našem Telegram kanalu.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi

Najčitanije Vesti

Ostale vesti iz rubrike