
Zašto niste prekinuli vređanje SPC i srpske zastave!? Organizatori blokada pokušali da se ograde od ustaške predstave
Sa oduševljenjem i klicanjem "umetnosti", blokaderi sa Pravnog fakulteta su dočekali ustašku predstavu i nisu ni pokušali da ukažu na skrnavljenje srpskih simbola

Na Pravnom fakultetu u Beogradu je izvedena skaradna predstava "Zoran Đinđić" hrvatskog reditelja Olivera Frljića, koja je u nekoliko činova uspela da sažme na jedno mesto najveću moguću bljuvotinu i svinjariju bačenu na Srpsku pravoslavnu crkvu, državnu zastavu Republike Srbije, pa i samog pokojnog premijera Đinđića, čije ime "predstava" nosi.
U spornoj predstavi, koja izgleda kao luciferijanski ritual, kao žrtvoprinošenje Satani, jedna od glavnih glumica u jednoj od scena prvo državnu zastavu Republike Srbije prostire na pod kao tepih, da bi zatim u stilu alkoholičara ili narkomana povraćala po toj istoj državnoj zastavi, što nije bilo odglumljeno.
Printscreen
Osim tih odvratnih scena povraćanja po zastavi, u pokušaju da se što jače pljune sve ono što je srpsko, pokazane su i scene u kojima se glumac obučen u mantiju sveštenika SPC nalazi u erotskom zanosu sa srpskim vojnikom, gde su prikazani kako se ljube poput homoseksualaca.
Tek nakon reakcije zgrožene javnosti, roditelja, sveštenika, umetnika, blokaderi Pravnog fakulteta su se ogradili od sporne predstave, rekavši da je "predstava deo aktivnosti na fakultetu".
Takođe, oni su rekli i to da "niko iz organizacije aktivnosti nije bio dovoljno dobro upoznat sa sadržajem predstave, niti se iz razgovora sa glumcima mogao podrobnije upoznati sa detaljima".
Međutim, postavlja se pitanje zašto organizatori blokada na Pravnom fakultetu nisu prekinuli vređanje SPC, srpske vojske i srpske zastave?
Predstava je bez otpora i bez pokušaja bilo koga da je prekine, s obzirom da se radi o luciferijanskom ritualu, izvedena do kraja, uprkos skaradnom sadržaju koji direktno udara na najsvetije srpske simbole i temelje vere srpskog naroda.
Printscreen
Isti ti blokaderi sa Pravnog fakulteta su u vreme Božićnog posta tražili i posnu hranu, želeći da pokažu većinskoj, tradicionalnoj i pravoslavnoj Srbiji da su i oni "verujući", da su utvrđeni u srpskoj tradiciji i veri u Boga, pa bi zbog toga pravoslavni srpski narod trebalo da ih podrži jer su oni "naša dobra deca".
Ipak, ta "naša dobra deca" su sa oduševljenjem aplaudirali lascivnim scenama u kojima su u erotskom zagrljaju srpski pravoslavni sveštenik i srpski vojnik, kako govore izvori za 24sedam.
Sa frenetičnim oduševljenjem i klicanjem "umetnosti", blokaderi sa Pravnog fakulteta su dočekali ustašku predstavu i nisu ni pokušali da ukažu na skrnavljenje srpskih simbola.
Ta predstava je od strane izvora koji je govorio za 24sedam nazvana "ustaška" jer je njen reditelj, Hrvat, Oliver Frljić svojevremeno dobio 50.000 evra od strane žutog režima u Srbiji da pljune po najsvetijim srpskim simbolima, jer se, paradoksalno, ni među ogromnim brojem antisrpskih reditelja poniklih na beogradskom ustaškom leglu FDU, nije pronašao niko ko bi u tom trenutku otišao tako daleko vređajući sve srpsko.
Predstava se i izvodila kao deo stalne postavke Ateljea 212 nekoliko godina za vreme žutog režima kao jedno od naslovnih dela, koje blaćenjem SPC, srpske zastave i vojske koja je uvek štitila srpski narod, navodno podseća na žrtvu pokojnog premijera Đinđića, zapravo skrnaveći bilo kakvu pozitivnu uspomenu na njega na taj način.
Bonus video:
Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam Vest koja vredi
Komentari