Čuveni brend je nakratko promenio svoj logo: Cilj je bio da se ukaže na ugrožene životinjske vrste

16.08.2021 | 12:30 >> 08:26

Autor: Slavica Kalaba

Za svaku od ugroženih vrsta napravljeno je onoliko majica koliko ih je ostalo u prirodi

Copyright Printscreen

Jedan od najprepoznatljivijih brendova na svetu, sa malim krokodilom na polo majicama, pre nekoliko godina je odlučio da nakratko promeni svoj logo, kako bi ukazao na biolišku raznolikost i životinjske vrste koje su ugrožene.

Pročitajte i ovo:

“Lakost” je osmislio logotipe deset ugroženih vrsta koje su se našle na njegovom najpoznatijem proizvodu, i to u ograničenom izdanju. Majice, sa promenjenim logom posle 85 godina postojanja, lansirane su tokom Nedelje francuske mode u Parizu 2018. godine.

Copyright Printscreen

Za svaku od ugroženih vrsta napravljeno je onoliko majica koliko ih je ostalo u prirodi. Najmanje – 30, bilo je napravljeno za vakuite, pliskavice iz Kalifornijskog zaliva, a najviše – 450, sa logom iguane sa Britanskih Devičanskih Ostrva. Sve ukupno – 1.775 majica.

Copyright Printscreen

Pročitajte i ovo:

Kampanjom je pružena podrška Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode, kojoj je bio i namenjen sav prihod od prodatih polo majica. Sve su prodate putem interneta za samo tri sata po ceni od 150 dolara.

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam