YouTube nagrađuje korisnike I influensere: Fond 100 miliona dolara

12.05.2021 | 15:30 >> 13:48

Autor: Slavica Kalaba

Tokom ove I sledeće godine ovaj novac će biti podeljen korisnicima YouTube Shortsa

Copyright

Veliki uspjeh TikToka naterao je I druge kompanije da pokrenu influensere da stvaraju što zanimljivije I viralne video zapise. Facebook, odnosno Instagram, su pokrenuli Snapchat a YouTube kanal YouTube shorts.

Da bi uspeh bio zagarantovan, YouTube je najavio fond od 100 miliona dolara koji će biti podeljen između korisnika I influensera čiji video zapisi steknu uslove za nagradu. Za sada se još uvek ne zna koje to uslove treba zadovoljiti.

Copyright Pixabay

Ono što je poznato jeste da kreatori i influenceri neće moći sami da se prijave za nagradu, već će ekipa iz YouTubea sama kontaktirati korisnike čiji videozapisi steknu dovoljnu popularnost da bi mogli da se finansijski nagrade.

Mesečno, nagrade bi trebalo da dobiju “hiljade korisnika”, najavili su iz YouTubea. Treba naglasiti da oni ne moraju biti deo partnerskog programa YouTube kanala, već su apsolutno svi korisnici u igru za novčane nagrade. 

Copyright Pixabay

Naravno, da bi novac zaradili, potrebno je da snime sadržaj za YouTube Shorts koji će privući veliku pažnju korisnika i postati viralan. Takav sadržaj mora biti originalan, dakle neće se nagrađivati videozapisi koji su već objavljivani na drugim platformama poput TikToka ili Instagrama.

Prve isplate najavili su za nekoliko meseci a iz YouTubea naglašavaju kako će slušati reakcije korisnika i influencera kako bi poboljšali program zarade za sve koji koriste Shorts.

Prilikom najave novog fonda, iz YouTubea su rekli da su u protekle tri godine isplatili više od 30 milijardi dolara kreatorima, umetnicima i medijskim kompanijama. 

Pročitajte i ovo:

Instalirajte našu iOS ili android aplikaciju – 24sedam